Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906059 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #825 Gepost op: vrijdag 23 juli 2010 - 08:15:48 »
dinsdagavond zijn de kinderen terug wakkergeworden bij het binnenrijden van belgië
De E34  waarschijnlijk.  ;)
inderdaad
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #826 Gepost op: vrijdag 23 juli 2010 - 08:19:18 »
gisteren op onze rustige polderwegen een wielerterrorist met zelfmoordneigingen

op een T kruising zie ik de fietser afkomen, maar gezien ik rechts de straat wil indraaien hou ik er niet echt rekening mee
tot hij zich alsnog voor mij dat straatje wil ingooien
en dan kijkt hij nog boos ook als ik mijn voorrang niet afgeef

hij dacht mss dat hij in de tour aan het rijden was en daardoor overal voorrang had
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #827 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 13:26:21 »
ik heb net mijn tickets besteld voor scorpions (laatste tour) in köln in november
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline Jari

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 450
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #828 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 14:04:22 »
Ik heb net ontdekt dat The Sisters Of Mercy pas om middernacht spelen op de Lokerse Feesten... En dat is dus best de dag erna vrij neem... Want anders gaat dat heeeeel veel pijn doen!

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #829 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 17:14:34 »
Ik heb net ontdekt dat The Sisters Of Mercy pas om middernacht spelen op de Lokerse Feesten... En dat is dus best de dag erna vrij neem... Want anders gaat dat heeeeel veel pijn doen!

Ach Jari, zeker op jouw leeftijd kan een nachtje zonder slaap toch geen groot probleem zijn...  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #830 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 18:05:31 »

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #831 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 18:50:31 »
Zo herkenbaar Rafaêl.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #832 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 19:43:29 »
Gisteren bezoek van de Polizei gekregen. Even voorkomend, beleefd, vriendelijk en correct als altijd.

Eén van de Polizisten tegen Leslie: "Mevrouw, wij zouden in opdracht van het Landratsamt de kentekenplaten van uw auto's moeten ontwaarden, omdat U in 2008 een andere familienaam aangenomen heeft, en U daar geen bewijsstuk van afgeleverd heeft bij de Zulassungsstelle. Maar wij zitten daar wel verveeld mee, want als we uw kentekenplaten ontwaarden, mag U met uw auto's niet meer rijden."

Leslie: "Als U opdracht gekregen heeft om mijn kentekenplaten te ontwaarden, zou ik zeggen: ga uw gang. Ik zal morgen naar het Landratsamt gaan om dat in orde te brengen."

Polizist: "Als de reden zou geweest zijn dat U niet verzekerd was, dan hadden we uw kentekenplaten beslist onmiddellijk ontwaard. Maar voor zo een futiliteit doen we dat niet zo snel. Neem gerust uw tijd, we zullen over drie weken eens navraag doen bij het Landratsamt of U zich intussen in regel gesteld heeft."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #833 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 20:06:25 »
 :o Amaai, respect voor die mannen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #834 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 20:52:00 »
zo vindt ge er bij ons op de buiten ook nog hoor
ze zijn niet allemaal slecht
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #835 Gepost op: maandag 26 juli 2010 - 21:24:42 »
ze zijn niet allemaal slecht

In de grond niet, maar je moet ze er eerst inkrijgen.  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #836 Gepost op: woensdag 28 juli 2010 - 15:27:08 »
Omwille van de Nationale feestdag toch maar even Belziek verlaten. Mijn vrouw zag een dagje shoppen in Maastricht wel zitten. Dat is zo'n 110 km rijden voor me, maar ik zie er niet echt tegen op, behalve dan de laatste 4 km ! Via de N2 (vanuit Bilzen) reed ik naar Maastricht (Via Regia). Vanaf de grensovergang tot aan het centrum, dat is zo'n 4 km heb ik er 40 min over gedaan ! Dit vooral door de 'conflictvrije' verkeerslichten. Hierdoor kon er op deze belangrijke toegangsweg naar de stad maar weinig verkeer per groencyclus door, welgeteld 4 voertuigen. De roodtijd was dan nog eens gigantisch lang, normaal een 2-tal minuten, maar als er een voetganger op de knopjes duwde makkelijk het dubbele. Ik ben maar teruggereden langs de A2 en via Luik, een serieuze omweg, maar wel veel sneller.

Dat zijn lichten die het verkeer dat het centrum wil inrijden moeten doseren tegen "fijnstof". 2 problemen: als je de route kent, sta je achter geen enkel van die lichten stil, en via de snelweg is er helemaal geen dosering. Je zou bijna beginnen denken dat ze onze Belgische euro's gewoon niet willen.

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #837 Gepost op: woensdag 28 juli 2010 - 15:36:59 »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #838 Gepost op: woensdag 28 juli 2010 - 15:53:49 »
1) De voorrangsregeling straal negeren wanneer ze voorrangsplichtig is
2) Geen gebruik van richtingaanwijzers
3) Van enige "dubbele voorzichtigheid" bij het oprijden van dat kruispunt, teneinde alle gevaar voor ongevallen te voorkomen, daarvan kan ik madam ook al niet verdenken

Klasse! 

't Zal er echt allemaal op verbeteren ja, als je daar straks nog maar 50 ipv 70 mag rijden. (ironie)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #839 Gepost op: donderdag 29 juli 2010 - 03:02:53 »
Hier in de buurt doet 7/10 dat.
Vandaag met de oplegger (ja ik rij terug) nog afgesneden geweest door een rijschoolvoertuig bestuurd door leerling met instructeur er naast.
Velen vinden hier 30km/u nog te snel, ook al is 50 toegelaten en zijn ze met van alles bezig behalve het verkeer.
Om er het sch**t van te krijgen. >:(
Het is hier dan ook allemaal 30/50/70km/u en dan nog van die gezellige obstakels er nog eens bij. (verkeersplateau's, versmallingen, slalom, ....)