Het valt vrij goed mee qua valse meldingen... En een flitser die niet gemeld is heb ik nog niet tegengekomen.
Enige wat mij stoort is dat de meldingen van 'risicozones', plaatsen waar in het nabije verleden geflitst werd, niet automatisch geupdated wordt. Op de helft van de bekende plaatsen geeft ie van jetje, maar op de andere plaatsen waar ik ze heb zien staan geeft ie geen kik en moet je dus nog altijd zelf uit je doppen kijken. Maar over het algemeen vrij tevreden. De meerwaarde van versie 2 ben ik evenwel nog niet uit. M'n broer heeft zo een V2 en dat ding praat teveel naar mijn zin. Als je telkens een uitleg krijgt dat je een flitser nadert en je boven de limiet zit, ga je volgens mij uit irritatie zelf al trager rijden om de stem te vermijden

.
Leuk extraatje is het feit dat je niks moet syncen met je PC, en dat ie dus automatisch synchroniseert voor flitspalen op te laden.
Op mijn traject heb ik tijdens de vroege spitsuren tussen de 8 en 15 verkenners voor me, en hoe korter bij Brussel hoe belachelijker de aantallen (+40 op de E40). Sinds de laatste softwareupdate krijg je bij elke melding van een mobiele flitser ook het aantal bevestigingen en aantal minuten sinds de laatste bevestiging, en dat is ook handig om te bepalen of een plaats hot is of niet. Het geeft toch wel een kick om 2 kilometer op voorhand te zien dat 5 verkenners een flitser hebben bevestigd, en als jij passeert de agent nog altijd zijn toestel aan het opstellen is

.