Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906080 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1230 Gepost op: dinsdag 26 oktober 2010 - 00:27:52 »
Tijdje terug nog geschreven dat mijn ADSL modem al zolang meeging, vandaag vervangen door een Belkin modem router, wereld van verschil.
Maar denk dat ik voor de volle slof Telenet ga, is nog goedkoper dan de Belgacom die ik nu heb.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1231 Gepost op: dinsdag 26 oktober 2010 - 00:36:48 »
Ze zeiden het net op het radionieuws... "Wie officieel in Belgie verblijft, mag op onze wegen niet rijden met een auto die in een van onze buurlanden staat ingeschreven." Het ging over het verhoogde aantal controles op geldige papieren en het verbaasde me dat ze dat erbij zeiden....


... en natuurlijk hebben ze er niet bijverteld hoe zo een auto dan wel in België kan ingeschreven worden zonder dubbele keuring, dubbele verzekering en dubbele verkeersbelasting.

Maar dat er mensen die hun officiële woonplaats in België hebben, daar met een Luxemburgse plaat rondrijden met een in Luxemburg geleasde auto, dat lijkt geen probleem te zijn.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1232 Gepost op: dinsdag 26 oktober 2010 - 03:08:42 »
Tijdje terug nog geschreven dat mijn ADSL modem al zolang meeging, vandaag vervangen door een Belkin modem router, wereld van verschil.
Maar denk dat ik voor de volle slof Telenet ga, is nog goedkoper dan de Belgacom die ik nu heb.

Dat is maar een natte droom, wees daar maar zeker van.
Verleden week een brief gekregen met de belofte dat ze iemand zullen sturen met de vraag wat er scheelt........

En zo blijven ze bezig. ::)

Ik wil naar de rechter.......nuuuuuu!!!!!!

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1233 Gepost op: dinsdag 26 oktober 2010 - 08:48:10 »
YMMV. Ik ben blij van ADSL af te zijn. Met wat moeite halen we hier 2Mbit op ADSL, en we halen probleemloos 100Mbit op kabel.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1234 Gepost op: dinsdag 26 oktober 2010 - 20:53:36 »
Snelheid is inderdaad bedroevig als ik kijk hoe snel mijn broer op de kabel surft met een veel tragere PC.
Ook de TV zou bij Belgacom niet zo goed werken als bij de Teleslet, want telefoon flikker ik eruit en TV in de plaats.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1235 Gepost op: woensdag 27 oktober 2010 - 05:59:56 »
Afgereden in Groot-bijgaarden om wat rookgerei en wat snoep en toen ik terug instapte om te vertrekken stond de douane 30 meter verder me op te wachten (mij niet alleen).
Een douanier met knaloranje anorak en kepie deed alle vrachtwagens stoppen en een vrouw die erbij stond, in burger, had zo'n soort draagbare betaalterminal in de hand waar ze, zoals ik vermoed, de nummerplaat ingaf.
Enkele seconden later keek ze instemmend naar de douanier en kon ik terug doorrijden.
Iemand (Diane) een idee wat er daar gebeurd is? Inschrijving, BIV, ...??

Aha, dader waarschijnlijk gevonden. Ik had al een vermoeden.

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2554.0.html

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1236 Gepost op: woensdag 27 oktober 2010 - 21:03:14 »
In de garage kreeg ik een vervangwagen, een Chrysler Sebring. De auto is quasi nieuw en heeft slechts 25 000 km op de teller. Dit is veruit de slechtste auto die ik ooit gereden heb. De zetels zijn oncomfortabel, de afwerking is typisch Amerikaans en trekt dus op niks, de motor maakt zeer veel lawaai, geluidsisolatie en ontoereikend en de uitrusting is miniem. Ik zal tevreden zijn wanneer ik die terug kan binnenleveren.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1237 Gepost op: woensdag 27 oktober 2010 - 22:24:46 »

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1238 Gepost op: donderdag 28 oktober 2010 - 09:46:58 »
Fluit deze morgen die verbaasd was waarom iedereen rondom haar reed en toeterde in plaats van haar voorrang te geven terwijl ze links wou afslaan en al dwars in het midden op de baan stond.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1239 Gepost op: donderdag 28 oktober 2010 - 15:05:02 »
Fluit deze morgen die verbaasd was waarom iedereen rondom haar reed en toeterde in plaats van haar voorrang te geven terwijl ze links wou afslaan en al dwars in het midden op de baan stond.

Ik ben bang dat ik hier niet veel van versta.  't Zal wel aan mij liggen, net wakker van mijne nachtshift, vandaar.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1240 Gepost op: donderdag 28 oktober 2010 - 16:33:25 »
Fluit deze morgen die verbaasd was waarom iedereen rondom haar reed en toeterde in plaats van haar voorrang te geven terwijl ze links wou afslaan en al dwars in het midden op de baan stond.

Ik ben bang dat ik hier niet veel van versta.  't Zal wel aan mij liggen, net wakker van mijne nachtshift, vandaar.
Ik had al gegoogeld op fluit maar na blz 20 heb ik het opgegeven, ik ben al iets langer wakker.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1241 Gepost op: donderdag 28 oktober 2010 - 16:50:25 »
Mannen hebben een fluit, vrouwen een dwarsfluit. Deze was een dwarsfluit.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1242 Gepost op: donderdag 28 oktober 2010 - 20:11:38 »
Fluit deze morgen die verbaasd was waarom iedereen rondom haar reed en toeterde in plaats van haar voorrang te geven terwijl ze links wou afslaan en al dwars in het midden op de baan stond.

Ik ben bang dat ik hier niet veel van versta.  't Zal wel aan mij liggen, net wakker van mijne nachtshift, vandaar.

Ik vermoed dat het om een vrouw ging die zich al te ver naar links begeven had om links af te slaan, zodat de tegenliggers in een boogje rond haar heen moesten rijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1243 Gepost op: zaterdag 30 oktober 2010 - 09:07:21 »
Deze morgen getuige geweest van waarvoor een fietspad tegenwoordig dient.  Met name om de krantenbezorger van de post een plekje te geven om z'n post te deponeren.  De man reed met zo'n Berlingo van De Post, om 's morgens voor dag en dauw de kranten uit te reiken.  Van uitstappen wordt hij blijkbaar erg moe, want hij rijdt permanent over het fietspad in de tegengestelde richting, om zo met geopend raampje de krant meteen in de brievenbus te doen.  Hierbij bestendig zijn vier pinkers aan.

Da's dan op een tamelijk drukke weg.  Dan liggen hier eindelijk fietspaden.  Dan worden ze (wonder boven wonder) nog gebruikt ook door fuivende jongeren op hun fiets.  Maar dan moeten die jongeren wel de rijbaan op, om omheen zo'n krawaat te rijden.  Op een drukke baan waar dan net een vrachtwagen komt aangereden.

Enfin, 'k ga nog een klant ophalen, en hoop dat 'm intussen weg is.  Ijdele hoop, even verderop kom ik hem alweer tegen.

Na die capriolen met die jonge fietsers, had ik maar al wat vertraagd.  Met zo'n camion melk vermijd je maar beter zotte kuren.  En ja zenne, aan de overzijde heeft hij blijkbaar ook nog een paar adressen.  Hij smijt zich zonder boe of ba weer de rijbaan op, om om te keren, intussen nog altijd met zijn vier pinkers op.  Vlak voor m'n neus.  Als reactie: "Vinde gij da nu nog normaal dat geclaxonneer, hier slapen wel mensen hé".
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1244 Gepost op: zaterdag 30 oktober 2010 - 10:20:08 »
Maar dan moeten die jongeren wel de rijbaan op, om omheen zo'n krawaat te rijden.  Op een drukke baan waar dan net een vrachtwagen komt aangereden.
fout
die jongeren moeten niet de baan op
die moeten wachten tot die vrachtwagen voorbij is en dan de baan op
het is niet omdat een pipo een overtreding begaat, dat je dat mag rechtzetten met een andere overtreding
better a bad day at sea
than a good day at the office