Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906083 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1725 Gepost op: donderdag 24 maart 2011 - 10:46:41 »
Jij bent onder Montgomery door gegaan, terwijl de rest gewoon thuis is gebleven :)  De paar idioten die het toch probeerden, staken bovengronds vast :)

Deze morgen nog even de kleine ring afgereden. Brussel is een belegerde stad, met enkel voetgangers en politie :)

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1726 Gepost op: donderdag 24 maart 2011 - 10:53:41 »
Jij bent onder Montgomery door gegaan, terwijl de rest gewoon thuis is gebleven :)  De paar idioten die het toch probeerden, staken bovengronds vast :)

Deze morgen nog even de kleine ring afgereden. Brussel is een belegerde stad, met enkel voetgangers en politie :)
Morgen in de krant :
VAL VAN BRUSSEL, De Wever en Di Ruppo zien een doorbraak. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1727 Gepost op: donderdag 24 maart 2011 - 16:32:31 »
Wedden dat die 2 meter van mij minder dan 10 cm zou zijn en liefst nog dat ze niet merken dat ik er om doe.
Ik maak er doorgaans ook wat minder van dan het zou kunnen zijn.  ;D
Sommigen zie je gewoon bleek worden.
Of ze er ook wat van opsteken is een andere vraag.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1728 Gepost op: donderdag 24 maart 2011 - 18:09:44 »
Wedden dat die 2 meter van mij minder dan 10 cm zou zijn en liefst nog dat ze niet merken dat ik er om doe.
Ik maak er doorgaans ook wat minder van dan het zou kunnen zijn.  ;D
Sommigen zie je gewoon bleek worden.
Of ze er ook wat van opsteken is een andere vraag.


Met de Dodge of vrachtwagen in sommige gevallen zelfs iets bleker dan bleek. ;D
Anderen doen dan gewoon of dat hun neus bloed of worden agressief of erger nog, merken het niet eens. ::)

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1729 Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 23:42:28 »
Vandaag nog maar eens een dagje aan de zee gespendeerd. Als laatste in de reeks badplaatsen deed ik deze keer Blankenberge aan. De kinderen hebben 3 u op het strand kunnen spelen en hebben daarna natuurlijk hun pannenkoek gekregen. In huize JC circuleert er echter al enkele dagen een hardnekkig buikgriepje. Mijn zoon werd er erg door geplaagd en krijste het in de auto uit van de krampen, ik voelde hem tegen mijn rugleuning stampen. Het mannetje zag dus af. Uiteindelijk krijg mijn vrouw hem gekalmeerd en dan wil je natuurlijk thuis geraken voor de volgende krampen eraan komen.
Op de N49 reed ik dus liever de max. snelheid dan wat zitten te lummelen. Ik heb nog nooit zoveel linksplakkers gezien op een snelweg. Eentje hield het vol over 15 km tegen amper 110 km/u.

Op de E19 zag ik een actie staan rond 'Go for zero', ze zullen wel weer op snelheid hebben staan bashen, maar niet tegen de andere, soms levensgevaarlijke, overtredingen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1730 Gepost op: maandag 28 maart 2011 - 02:09:03 »
Op de E19 zag ik een actie staan rond 'Go for zero', ze zullen wel weer op snelheid hebben staan bashen, maar niet tegen de andere, soms levensgevaarlijke, overtredingen.

Zo is het toch al jaar en dag.

Zorg dat je in B niet sneller dan toegestaan rijdt, niet teveel alcohol of drugs in je bloed hebt, je gordel draagt, je GSM niet aan je oor hebt, en je geen rode diesel getankt hebt. Dan mag je verder volkomen ongestraft om het even welke levensgevaarlijke verkeersovertredingen plegen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1731 Gepost op: maandag 28 maart 2011 - 18:14:18 »

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1732 Gepost op: zondag 03 april 2011 - 14:57:14 »
Ik heb er weer een ritje naar Witten (Duitsland) opzitten. Op zie er al tegen op om straks terug te rijden en de Belgische grens weer over te steken. Waarom komen die Belgische politiekers in Duitsland nooit de mosterd halen, misschien omdat het studie(/plezier)reisje dan niet ver genoeg is?
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1733 Gepost op: zondag 03 april 2011 - 17:06:06 »
Ik heb er weer een ritje naar Witten (Duitsland) opzitten. Op zie er al tegen op om straks terug te rijden en de Belgische grens weer over te steken. Waarom komen die Belgische politiekers in Duitsland nooit de mosterd halen, misschien omdat het studie(/plezier)reisje dan niet ver genoeg is?
Omdat je voor mosterd ofwel naar Frankrijk moet ofwel gewoon hier moet blijven? ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1734 Gepost op: maandag 04 april 2011 - 00:06:33 »
JC is back ! Voor een keertje een tragere rit door Duitsland omdat het werkelijk goot. Vanaf Wuppertal tot Duisburg ben ik nauwelijks boven de 100 km/u geweest wegens hevige regen en daarmee gepaard gaand beperkt zicht. Vanaf Duisburg richting Venlo heb ik nog even het roet (en fijnstof) uit mijn knalpot kunnen blazen, om dan van de Nederlandse grens tot in Belziek verder te suffen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1735 Gepost op: donderdag 07 april 2011 - 21:02:11 »
Plat gereden met de fiets, stomme banden, dat is setje zoveel en elke zogezegd de betere.
Iemand een idee wat een goede allround band is? Meeste rij ik op verhard maar als ik op onverhard ga dan zoek ik dus liefst de zwaardere paadjes op.
Dus toch genoeg traxie onverhard maar ook veel grip op verhard.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1736 Gepost op: donderdag 07 april 2011 - 21:23:37 »
Daarstraks in Overijse toch effe gegierd.  Ik kom aan een kruispunt, waar ik moet stopen om voorrang te verlenen aan dwarsverkeer.  Net als mijn tegenligger, een oud dametje.  Madam (tegenligger) wil linksaf, ikke rechtdoor.

Achter mij geen kat op de baan.  Madam moest dus gewoon mij effe voorrang verlenen (zij sloeg immers linksaf, en ik reed rechtdoor).  Tja, en dat "nam" madam dus niet.  Deze keer gene middenvinger, maar ze stak haar tong uit, kneep haar ogen toe, en schudde met haar hoofd.  Deed me denken aan m'n kids van 4 en 7 als die wat ruzie hebben, dat niveau ongeveer.

Alleen, die tong: LELIJK, man.  Ik heb nu 2 jaar bij RENDAC gereden en kadavers + slachtafvallen opgehaald.  Ik ben dus wel 't 1 en ander gewend.  Maar datte.  Bweeeurk.  Mijn laatste 2 boterhammekes had ik daarnet wel terug bij.   :-\

Moest er nu achter mij een ganse file gestaan hebben, had ik haar er wel effe tussengelaten.  Maar er was achter mij geen kat, geen kat.  Was only a matter of 2 seconds.

En weer verliet een tevreden klant het pand .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1737 Gepost op: donderdag 07 april 2011 - 22:07:48 »
Plat gereden met de fiets, stomme banden, dat is setje zoveel en elke zogezegd de betere.
Iemand een idee wat een goede allround band is? Meeste rij ik op verhard maar als ik op onverhard ga dan zoek ik dus liefst de zwaardere paadjes op.
Dus toch genoeg traxie onverhard maar ook veel grip op verhard.
Weet je hoe en waar ze stuk gaan ?
Op verharde weg of onverhard ?

Afknellen van binnenband tegen velg  ?
Of prikt er iets doorheen de band ?
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1738 Gepost op: vrijdag 08 april 2011 - 01:58:44 »
Ik heb nu 2 jaar bij RENDAC gereden en kadavers + slachtafvallen opgehaald.  Ik ben dus wel 't 1 en ander gewend.

 :o en das hier vlak bij mijn deur, soms kan ik het zelfs letterlijk ruiken. ;D

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1739 Gepost op: vrijdag 08 april 2011 - 02:30:21 »
Achter mij geen kat op de baan.  Madam moest dus gewoon mij effe voorrang verlenen (zij sloeg immers linksaf, en ik reed rechtdoor).  Tja, en dat "nam" madam dus niet.  Deze keer gene middenvinger, maar ze stak haar tong uit, kneep haar ogen toe, en schudde met haar hoofd.  Deed me denken aan m'n kids van 4 en 7 als die wat ruzie hebben, dat niveau ongeveer.

Met dat verschil dat dergelijk gedrag bij jouw kids nog normaal is, doch bij dat oude dametje al op een redelijk gevorderde vorm van dementie wees.

Citaat
Alleen, die tong: LELIJK, man.  Ik heb nu 2 jaar bij RENDAC gereden en kadavers + slachtafvallen opgehaald.  Ik ben dus wel 't 1 en ander gewend.  Maar datte.  Bweeeurk.  Mijn laatste 2 boterhammekes had ik daarnet wel terug bij.   :-\

Als ze het jou gevraagd had, zou je dus niet echt zin gehad hebben om haar een tongzoen te geven...  ;D

Maar daarom je boterhammekes laten?

Een man is in een beerput naar iets aan het vissen. "Waar vis je naar?" vraagt een voorbijganger. "Mijn vest is in die beerput gevallen" zegt de man. "Ach," zegt de voorbijganger, "waarom er dan naar vissen? Die kun je toch niet meer dragen." "Weet ik," zegt de man, "maar mijn boterhammekes zitten erin."  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."