Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906070 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1860 Gepost op: woensdag 11 mei 2011 - 10:24:58 »
Ter plaatse de flikken gebeld maar door de reactie al niet veel goesting meer om het ook nog schriftelijk aan te geven, kreeg de indruk dat er niets mee ging gebeuren. >:(
Wat heb je gebeld, de 101 of de lokale flikken.

Als ze al niet meer willen langs komen bij bedreigingen met een verboden wapen -> Comité P
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1861 Gepost op: woensdag 11 mei 2011 - 10:31:26 »
Geen idee denk wel de 101, mijn vrouw belde terwijl ik tegenover die bruut stond.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1862 Gepost op: woensdag 11 mei 2011 - 16:09:41 »
« Laatst bewerkt op: woensdag 11 mei 2011 - 16:14:59 door Rafael »

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1863 Gepost op: woensdag 11 mei 2011 - 20:16:29 »

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1864 Gepost op: woensdag 11 mei 2011 - 20:53:22 »
Kruispunt Mercierplein in Mechelen. Het voetgangerslicht staat al een tijdje op rood wanneer twee voetgangers toch nog besluiten over te steken. De idioot geraakt nog snel over, de idiote die hem volgt lukt dit niet met haar hoge hieltjes. Wanneer ze begonnen aan hun halsbrekende toeren stond het licht voor de auto's uit de kruisende richting al op groen en ik stond als eerste in de rij. Toch maar even mijn geluidssignaal gebruikt om hen te wijzen op hun zeer gevaarlijke gedrag, gevolg een opgestoken middenvinger. Tja, als je je eigen domheid niet in ziet ...
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1865 Gepost op: vrijdag 13 mei 2011 - 19:02:12 »
« Laatst bewerkt op: vrijdag 13 mei 2011 - 19:09:58 door Rafael »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1866 Gepost op: vrijdag 13 mei 2011 - 20:26:25 »
Volgende keer gaan ze er een team bijhalen dat de kleur van mijn auto analyseert en dezelfde namaakt. Uitleg was dat ze standaard potten verf gebruiken die marges hebben van 10% donkerder tot 10% lichter. Speling van 20% dus.

De kleur analyseren en namaken, dat kan toch elke koetswerkhersteller.

Standaard potten verf gebruiken? Staat er daar in de carrosserie misschien ene die straatlantaarns lakt en als bijverdienste auto's spuit?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1867 Gepost op: zaterdag 14 mei 2011 - 01:04:56 »
Ik zag vandaag HB-SIA Heist op den Berg overvliegen op zo'n 500 m hoogte! Een werkelijk fantastisch zicht, een volledig op zonne-energie aangedreven vliegtuig met een spanwijdte van meer dan 60 m dat langzaam tegen zo'n 50 km/u komt overvliegen. Ik kreeg er kippevel van.

www.solarimpulse.com
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1868 Gepost op: zaterdag 14 mei 2011 - 07:29:30 »
Gisteren ook wat omhoog gekeken maar wist dat ik eigenlijk teveel uit de richting zat....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1869 Gepost op: zaterdag 14 mei 2011 - 11:59:23 »
Ook een geweldig idee om een zwever aangedreven op zonneenergie te volgen met een helicopter :).

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1870 Gepost op: zaterdag 14 mei 2011 - 15:24:27 »
Ook een geweldig idee om een zwever aangedreven op zonneenergie te volgen met een helicopter :).
net zo goed als de hele wereld rondreizen in een 747 om te zeggen dat we zuiniger met energie moeten zijn
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1872 Gepost op: zaterdag 14 mei 2011 - 23:24:03 »
Ook een geweldig idee om een zwever aangedreven op zonneenergie te volgen met een helicopter :).
net zo goed als de hele wereld rondreizen in een 747 om te zeggen dat we zuiniger met energie moeten zijn

Het is een project om technologie te testen en te demonstreren, dan kan zoiets gerust. Die helicopter was trouwens het minste. Op het moment van de landing lag het verkeer in Zaventem stil, m.a.w. de vliegtuigen zaten rustig in holding patterns rondjes te draaien. Er waren trouwens enkele "fuel urgency's" bij enkele lijnvliegtuigen. Men had solarimpulse eventueel rondjes kunnen laten draaien tot na middernacht om dan te landen. Wordt dat dan gerekend als een nachtvlucht ? ;D
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline sceptisch

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 300
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1873 Gepost op: zondag 15 mei 2011 - 00:30:55 »
Ook een geweldig idee om een zwever aangedreven op zonneenergie te volgen met een helicopter :).

Ik was zelf tijdens die periode onderweg in de andere richting (LFGA). SI Niet gezien. :( 

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1874 Gepost op: zondag 15 mei 2011 - 02:27:40 »
Pech gehad, de route van HB-SIA en jouw vlucht moeten elkaar wel kruisen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519