Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906083 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1890 Gepost op: vrijdag 20 mei 2011 - 15:56:59 »
Ja, totdat ik de blauwe zwaailampen zag naderen.  Dan ben ik doorgereden.  Ze kunnen me trouwens makkelijk genoeg traceren.  Ze hebben mijn naam en geboortedatum (vragen ze blijkbaar telkens je iets via 101 meldt).  En ze hebben mijn GSM-nr.  Al geloof ik nooit dat dat nodig zal zijn. 

Er waren ten eerste al geen gewonden.  En ik kan wellicht toch niks getuigen.  Ik heb tenslotte het ongeval zelf niet zien gebeuren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1891 Gepost op: vrijdag 20 mei 2011 - 16:23:16 »
Toch wel ongelooflijk wat voor domme dingen zulke gasten kunnen uithalen.

Ik kan begrijpen dat de bestuurder, als hij teveel gedronken had, een confrontatie met de politie wilde vermijden. Maar maak dan toch dat je daar wegkomt, als je het er dan toch voor over hebt om je auto te laten vermorzelen door een trein. Of was de auto misschien niet verzekerd?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1892 Gepost op: vrijdag 20 mei 2011 - 16:43:12 »
Ik heb vroeger mijn auto ook eens half in de beek geparkeerd, zaterdagnacht 11uur.
Ik had niets gedronken en hij was verzekerd ;D
Maar eerste auto dat stopt vraagt of de politie gebeld moet worden, ik zeg nee alles is al geregeld, denk in mijn  eigen die heb ik niet nodig.
Volgende wagen of hij een takeldienst moet bellen, ik zeg weer alles is in orde, op een zaterddagnacht takelwagen dat wou ik niet betalen.
Volgende wagen stopt en vraagt of hij zijn tractor moet gaan halen ;D ;D 500fr later en met een kromme bumper kon ik toch verder. :-X
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1893 Gepost op: woensdag 25 mei 2011 - 15:20:59 »
Moest daarstraks in Boom wezen, 30km maar over de A-pen ring, routenet gaf 22 minuten aan en ik lachte daar eens mee dus meer dan op tijd vertrokken.
op 30 minuten stond ik daar, door de spits :o
Terugkomen 20 minuten.
Moet daar binnenkort meer wezen dus dat valt mee.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1894 Gepost op: woensdag 25 mei 2011 - 16:08:54 »

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1895 Gepost op: woensdag 25 mei 2011 - 23:43:31 »
De bestuurder met nummerplaat P15 heeft blijkbaar ook serieus moeite met de (belachelijk) lage snelheidslimieten.
Doorgaans rijden onze volksvertegenwoordigers ofwel sneller dan de snelheidslimieten, of onnodig links aan een stuk onder de snelheidslimieten :)

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1896 Gepost op: woensdag 25 mei 2011 - 23:48:32 »
Dienstautootje stad Lier dat over een tweerichtingsfietspad (!) gaat spookrijden (!) na aan de uitgang van een parking voorbij een C1 te zijn gereden (!)

Flikkencombi die er eveneens passeerde - en het kan zo goed als niet anders dan dat die dat gezien hebben, of hadden kunnen zien - reed gewoon voorbij ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1897 Gepost op: woensdag 25 mei 2011 - 23:52:27 »
Flikkencombi is interventie. Die doen burenruzies en alarmmeldingen.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1898 Gepost op: donderdag 26 mei 2011 - 11:35:43 »
Flikkencombi is interventie. Die doen burenruzies en alarmmeldingen.

Als die maar wat aan het rondrijden zijn, kunnen ze alles doen.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1899 Gepost op: vrijdag 27 mei 2011 - 07:06:10 »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1900 Gepost op: vrijdag 27 mei 2011 - 17:13:21 »
Sint-Niklaas.  Ik moet een lijnbus kruisen.  Door geparkeerde auto's is het ietwat opletten geblazen, dus we vertragen beide voor alle zekerheid.

Achter mij een heetgeblakerde snotneus in een BMW 5 reeks.  Van "vake", vermoed ik.  Soit.  Zit al voortdurend pal in mijn bumper.  Zo dicht, dat ik 'm wél in mijn achteruitrijcamera, maar zelden of nooit in mijn spiegels zie.  De enige keren dat ik 'm zie, is wanneer hij langs links komt "piepen" in een poging mij in te halen.  Ipv wat afstand, én daardoor dus ook veel meer overzicht, te bewaren. Grrrmbl.

Dat kruisen met die lijnbus is er dus teveel aan.  Want net op het ogenblik dat  de lijnbus en ik elkaar gepasseerd zijn, komt de BMW mij langszij.  Langs rechts.  Volgas, met gierende banden deels over het trottoir, deels over het naastliggende fietspad.  Als bedankje krijg ik nog de middenvinger te zien ook.

Aan de overzijde twee geschrokken mama's met jonge kindjes .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1901 Gepost op: vrijdag 27 mei 2011 - 19:58:41 »
@ Bert:

Het is niet te begrijpen wat dergelijke lieden bezielt, maar er zijn er helaas heel wat die psychisch ongeschikt zijn om op een verantwoorde manier deel te nemen aan het verkeer.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1902 Gepost op: zaterdag 28 mei 2011 - 21:01:57 »
vergissing
« Laatst bewerkt op: zaterdag 28 mei 2011 - 21:04:37 door mazda »

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1903 Gepost op: zaterdag 28 mei 2011 - 22:58:20 »
Een Delorean gezien op de E19, maar hij kon niet vliegen en een flux-capacitor was blijkbaar ook niet geïnstalleerd.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1904 Gepost op: zaterdag 28 mei 2011 - 23:15:19 »
Een Delorean gezien op de E19, maar hij kon niet vliegen en een flux-capacitor was blijkbaar ook niet geïnstalleerd.
En hij stond op een trailer? Die bakken staan bekend om verschrikkelijk veel in panne te staan.
Vond ze wel iets hebben al zijn ze niet veel waard http://youtu.be/0mjd2NTJU9g
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien