Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906083 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2820 Gepost op: zaterdag 18 augustus 2012 - 18:41:53 »
PZ Rupel was heel wat beruchter dan dat, daarmee kon je het Topic "Politie" alleen al vullen.
Op een gegeven moment zat zo'n 10% in de bak of was correctioneel veroordeeld !
Corruptie bij takelen, drughandel, en moord ...

En hen daarover op Facebook aanspreken is waarschijnlijk het enige wat je daar moet doen om ze er als "vrienden" kwijt te geraken...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2821 Gepost op: zaterdag 18 augustus 2012 - 19:25:37 »
En hen daarover op Facebook aanspreken is waarschijnlijk het enige wat je daar moet doen om ze er als "vrienden" kwijt te geraken...

Neen, er heeft er al 's ene naar verwezen.  En dat volstond meteen om een dreigement met een rechtszaak te mogen lezen wegens laster als hij dergelijke zaken zou durven herhalen .....

Enfin, de vrouw die zoveel last had van de bestelwagen van haar buren, geeft niet op.  "Jama, mijn buren zeggen dat de politie gezegd heeft dat ze daar maar een bepaald aantal uren mag staan.  Reden: gesloten koetswerk (enfin, 'k denk toch dat ze dat bedoelde toen ze schreef: "camionnette waar ge niet door kunt zien")

Maw: niveau: "Den dove heeft mij verteld dat hij van de stomme gehoord heeft dat den blinde hem aan bespieden was".
« Laatst bewerkt op: zondag 19 augustus 2012 - 11:30:14 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2822 Gepost op: zondag 19 augustus 2012 - 14:06:10 »
Neen, er heeft er al 's ene naar verwezen.  En dat volstond meteen om een dreigement met een rechtszaak te mogen lezen wegens laster als hij dergelijke zaken zou durven herhalen .....
Laster ?
Het gaat om voor de rechtbank bewezen FEITEN begaan door elementen van PZ Rupel ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2823 Gepost op: zondag 19 augustus 2012 - 15:35:54 »
Typisch voor de flikken. Er heeft er ene van Wegcode Joeri en mij ook al eens een advocaat op ons dak gestuurd omdat we hier de waarheid schreven.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2824 Gepost op: zondag 19 augustus 2012 - 18:01:39 »
Niet zo gek lang geleden overkwam het een militair dat hij z'n zoontje vergat in de auto (en z'n zoontje in die verzengende hitte stikte en overleed).  En kort daarna was het bijna weer van dattum toen een jong ouderpaar z'n kids eventjes had achtergelaten in de wagen, doch uiteindelijk wat langer dan gepland wegbleven.  En nu dit weekeinde lees ik opnieuw zo'n artikel.  Een ouderpaar had er als straf niet beter op gevonden dan de kids van 4 en 7 in de bloedhete auto achter te laten, omdat ze wat teveel ambras hadden gemaakt op de achterbank.  Gelukkig zonder verder erg.  

En ja, we zoeken ongetwijfeld allemaal een beetje verkoeling bij deze hete temperaturen.  Maar om nu met je Mercedes V-klasse met geopende schuifdeur achteraan te gaan rijden op de autosnelweg, ..... dan ben je volgens mij toch al niet veel beter bij je verstand.  

De kids achterin vonden het blijkbaar GE WEL DIG al die aandacht die ze kregen .....

« Laatst bewerkt op: zondag 19 augustus 2012 - 18:03:20 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2825 Gepost op: zondag 19 augustus 2012 - 18:12:09 »
Een Mercedes V-klasse heeft die niet standaard airco?
Dat ze dan een Dacia kopen met optie airco als ze die Mercedes V-klasse niet kunnen betalen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2826 Gepost op: maandag 20 augustus 2012 - 09:47:11 »
Niet zo gek lang geleden overkwam het een militair dat hij z'n zoontje vergat in de auto (en z'n zoontje in die verzengende hitte stikte en overleed).  En kort daarna was het bijna weer van dattum toen een jong ouderpaar z'n kids eventjes had achtergelaten in de wagen, doch uiteindelijk wat langer dan gepland wegbleven.  En nu dit weekeinde lees ik opnieuw zo'n artikel.  Een ouderpaar had er als straf niet beter op gevonden dan de kids van 4 en 7 in de bloedhete auto achter te laten, omdat ze wat teveel ambras hadden gemaakt op de achterbank.  Gelukkig zonder verder erg.  

En bij wel veel erge gevolgen kom je er zonder straf van af ...
Zelfs zonder vervolging waarbij tenminste de rechter zich over de zaak kan uitspreken, ipv een parketmagistraat die zelf rechtertje gaat spelen door niet te vervolgen ondanks de gevolgen.

Wie van zijn kinderen af wil, weet nu waarheen !
Niet in een donkere kelder steken, maar gewoon, "vergeten" in de auto .


Als je correct op een parking parkeert word je verdomme wél vervolgd omdat de flikken de wegcode niet eens kennen  !
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2827 Gepost op: maandag 20 augustus 2012 - 09:50:29 »
Zaterdag nog een fraai stukje verkeersagressie gezien tussen 2 aso-BMW rijders op de E34 / E313 .

Helaas niet kunnen zien hoe het verder verliep, want de gasten stopten op de linker van 3 rijstroken daar ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2828 Gepost op: maandag 20 augustus 2012 - 12:59:41 »
Vanaf morgen start ik op een nieuwe werkplek op nauwelijks meer dan 1 km van de deur. Ik ga straks mijn fiets even oppoetsen en de banden eens oppompen. Een leuke bijdrage aan mijn vrije tijd en een (heel kleine) vermindering van de files naar en van Brussel.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2829 Gepost op: maandag 20 augustus 2012 - 16:22:53 »
Vanaf morgen start ik op een nieuwe werkplek op nauwelijks meer dan 1 km van de deur. Ik ga straks mijn fiets even oppoetsen en de banden eens oppompen. Een leuke bijdrage aan mijn vrije tijd en een (heel kleine) vermindering van de files naar en van Brussel.
nog een maand en ik ga 15 km dichter bij het werk wonen (nog 6 km te fietsen dan)
mijn fiets is al klaar
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2830 Gepost op: woensdag 22 augustus 2012 - 08:09:50 »
Haja, als je de file op de E19 richting Antwerpen niet ziet zitten, dan gebruik je toch gewoon de dwarsverbinding en je steekt de richting Nederland zowat diagonaal over naar de afrit Sint-Job.  Néh, dan dient die inham tenminste nog voor iets nuttigs ipv als verstopplaats voor de pakkemannen.

Volgende keer mss er wél rekening mee houden dat het verkeer in die rijrichting géén file heeft?  Want erg katholiek was je maneuver niet bepaald ....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2831 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2012 - 08:48:14 »
« Laatst bewerkt op: zaterdag 25 augustus 2012 - 09:02:30 door Rafael »

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2832 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2012 - 16:14:30 »
Gisteren, zo rond 13.30, onderweg naar het werk, zowat 6 keer dringend opzij gemoeten omdat er totaal 4 VW Transporters met streepjes, herrie en feestverlichting, twee Golfjes met streepjes, herrie en feestverlichting en drie donkere Škoda's met herrie en feestverlichting blijkbaar dringend in Baarle moesten zijn. Uiteraard is hiervan niets te vinden op 't internet, dus gaan we er maar gewoon van uit dat ze heel dringend moesten gaan wokken omdat anders de aanbieding voorbij zou zijn...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2833 Gepost op: maandag 27 augustus 2012 - 18:51:37 »
Jajaa, als je om 1 of andere reden wat oponthoud hebt gehad, dan druk je toch gewoon het gaspedaal NOG wat steviger in met je lijnbus.  Je vlamt volgas nog nét mee door het oranje licht, om dan vervolgens aan het volgende verkeerslicht BOENK alles te moeten dichtgooien omdat het dààr natuurlijk intussen rood geworden is.  Wat kan het jou schelen dat er ook oudere mensen op die bus zitten, onder wie een man die uiteraard naar voor vloog en zich lelijk bezeerde.  Hij was er zo erg aan toe, dat de cowboy z'n bus aan de kant mocht zetten, omdat de man een ziekenwagen nodig had.  Naar ik begrepen heb van schoonma, moet 'm er nogal lelijk aan toe geweest zijn.

Daar sta je dan met je bus, nog wat meer tijd te verliezen en vooral ....... schuldig aan een ongeval mét een gekwetste.  En dat was allemaal makkelijk te voorkomen was geweest.  Hopelijk heb je er wat uit geleerd, nu. (Wijl ik dit schrijf, zit ik er zélf al aan te twijfelen, ma bon).  

Gelukkig had schoonma haar GSM déze keer 's op zak, en warempel nog mét beltegoed + een batterij die voor 1x 's niet plat was.  (Jajaa, ze is met haar tijd mee, zulle).  Schoonpa mocht dus schoonma gaan afhalen.  Hetgeen later eigenlijk niet echt nodig bleek, de volgende lijnbus 1, was er al binnen luttele minuten.

Dit was dus les 1 uit de cursus GEVAARLIJK RIJGEDRAG, hoofdstuk 1: ZINLOZE ACTIES.
« Laatst bewerkt op: maandag 27 augustus 2012 - 18:56:38 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2834 Gepost op: dinsdag 28 augustus 2012 - 18:35:45 »
Jajaa, als je om 1 of andere reden wat oponthoud hebt gehad, dan druk je toch gewoon het gaspedaal NOG wat steviger in met je lijnbus.  Je vlamt volgas nog nét mee door het oranje licht
Oranje ? Da's nog goed dan ...

Citaat
om dan vervolgens aan het volgende verkeerslicht BOENK alles te moeten dichtgooien omdat het dààr natuurlijk intussen rood geworden is.  
De rijstijl van de meeste kamelendrijvers van De Lijn is dan ook binair : vol gas, of vol in de remmen.
Goede chauffeurs zijn er zeldzaam - die rijden wel wat anders dan openbaar veetransport  ;)

Citaat
Wat kan het jou schelen dat er ook oudere mensen op die bus zitten, onder wie een man die uiteraard naar voor vloog en zich lelijk bezeerde.  Hij was er zo erg aan toe, dat de cowboy z'n bus aan de kant mocht zetten, omdat de man een ziekenwagen nodig had.  Naar ik begrepen heb van schoonma, moet 'm er nogal lelijk aan toe geweest zijn.
Was er iemand slim genoeg om de flikken te bellen ?
Ongeval met gewonden ... is zelfs verplicht dan.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder