Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906054 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2850 Gepost op: woensdag 05 september 2012 - 23:04:17 »


Zo vandaag knoop doorgehakt, oude Berlingo op LPG gaat vervangen worden door een .... oude Alfa diesel....

Goed gezien, de staat zoekt nog sponsors. ;D
Helaas wel ja maar ik zie mij niet alle 3 jaar een nieuwe auto kopen want daar ben ik te milieubewust voor..... ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2851 Gepost op: donderdag 06 september 2012 - 00:07:57 »
Bij mijn loop van 10 km langs de Dijle nog maar eens door een hersenloze fietser erop gewezen dat ik rechts van de weg moet lopen. Daarbij drukte hij me ook volledig in het gras. Misschien moet ik de volgende keer maar eens gebruik maken van mijn ellebogen in een dergelijk geval. Valt het afweren van iemand die je duidelijk wil aanrijden onder verkeersagressie?  >:(
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2852 Gepost op: vrijdag 07 september 2012 - 05:02:27 »
Valt het afweren van iemand die je duidelijk wil aanrijden onder verkeersagressie?  >:(
Onder wettige zelfverdediging tegen verkeersagressie.
Zorg wel dat je eerst belt ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder


Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2855 Gepost op: vrijdag 07 september 2012 - 23:18:05 »
Fanmail vanuit Frankrijk ontvangen, blijkbaar 99 gereden waar 90 toegelaten was. Vakantiebudget + 48 €.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2856 Gepost op: vrijdag 07 september 2012 - 23:24:34 »
vandaag mijn eerste boete gekregen in heel veel jaren
de nummerplaat van mijn aanhangwagen was die van mijn ander voertuig
50 euro graag
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2858 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 01:19:54 »
Vrijdagmorgend bijna onderuitgereden, gelukkig de reflex gehad om vooral te sturen en niet enkel in de remmen te gaan want dan was het pats geweest.
Andere auto gekocht Alfa van 16 jaar, ja dat is duurder binnenkort maar heb niet echt de ambitie om in de winter met de scooter te gaan werken.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2859 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 04:10:21 »
Fanmail vanuit Frankrijk ontvangen, blijkbaar 99 gereden waar 90 toegelaten was. Vakantiebudget + 48 €.

Komt ervan om naar Frankrijk te gaan...  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2860 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 04:18:32 »
vandaag mijn eerste boete gekregen in heel veel jaren
de nummerplaat van mijn aanhangwagen was die van mijn ander voertuig
50 euro graag

Geef toe, beste sniper, dat zoiets toch echt wel van zeer verregaande nalatigheid getuigt... de aanhangwagen moest al geen eigen inschrijving hebben, en dan was het jou nog teveel gevraagd om hem met een copie van de kentekenplaat van het daadwerkelijk trekkend voertuig te voorzien... je bent alvast een rasechte Belg: '"je m'en fous!"  :D

Mocht je op basis van die verkeerde copie geverbaliseerd geweest zijn, dan zou je wellicht het onmogelijke gedaan hebben om aan te tonen dat het trekkend voertuig met dat kenteken op dat ogenblik niet op die plaats kon geweest zijn.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2861 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 04:20:26 »
Andere auto gekocht Alfa van 16 jaar, ja dat is duurder binnenkort maar heb niet echt de ambitie om in de winter met de scooter te gaan werken.

Kun je hem zelf herstellen telkens er iets aan hapert? Want ander wordt een Alfa wel een héél dure wagen.  ;D

Wil je er elke dag kunnen mee rijden, dan koop je er best drie, want de eerste is nog niet hersteld tegen dat de tweede het laat afweten.

Goed opletten ook voor de roest: rust roest, maar roest rust niet.  ;)
« Laatst bewerkt op: zaterdag 08 september 2012 - 04:22:43 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2862 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 11:34:10 »
Roest heeft hij als een echte.
Verder is hij goed onderhouden.
Indien hij het een keertje niet doet heb ik de scooter nog. (En binnenkort de Transalp)
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2863 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 15:10:57 »
Indien hij het een keertje niet doet heb ik de scooter nog. (En binnenkort de Transalp)

Ga je die dan in een aanhangwagen meenemen voor als je onderweg in panne valt?  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2864 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 15:22:45 »
Nee ik tank bij Total krijg je gratis pechverhelping. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien