Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906056 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3165 Gepost op: zaterdag 26 januari 2013 - 20:01:06 »
Euh, 30 jaar geleden was er ook een "jeugd van tegenwoordig" ...

Ja. Die was ook al niet meer zoals de jeugd van 45 jaar geleden...  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline sceptisch

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 300
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3166 Gepost op: zondag 27 januari 2013 - 00:16:26 »
Die jeugd van tegenwoordig ! Geen greintje elegantie !  :P

Euh, 30 jaar geleden was er ook een "jeugd van tegenwoordig" ...

De  :P niet gezien ?

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3167 Gepost op: maandag 28 januari 2013 - 01:55:12 »
De  :P niet gezien ?

Toch wel. Het was dan ook van in het begin al maar een grapje.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3168 Gepost op: maandag 28 januari 2013 - 21:09:52 »
Hmm, vandaag een creatieveling bezig gezien.  Autotransporteur.  Kennelijk deden de achterlichten van z'n aanhanger het niet.  Dus ontstak hij maar de achterlichten van de achterste auto die hij vervoerde.  Ik heb alleen niet kunnen zien of z'n richtingsaanwijzers het nog deden, camion reed rechtdoor, en ik moest de snelweg verlaten.
« Laatst bewerkt op: maandag 28 januari 2013 - 23:03:56 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3169 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 08:43:37 »
Hmm, vandaag een creatieveling bezig gezien.  Autotransporteur.  Kennelijk deden de achterlichten van z'n aanhanger het niet.  Dus ontstak hij maar de achterlichten van de achterste auto die hij vervoerde.  Ik heb alleen niet kunnen zien of z'n richtingsaanwijzers het nog deden, camion reed rechtdoor, en ik moest de snelweg verlaten.
Hm, aleszins iemand die er zich nog over bekommert of hij zichtbaar is, beter dan wat de meesten zouden doen (gewoon doorrijden ZONDER verlichting)

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3170 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 08:50:50 »
Hm, aleszins iemand die er zich nog over bekommert of hij zichtbaar is, beter dan wat de meesten zouden doen (gewoon doorrijden ZONDER verlichting)

Dat wel, althans als ook de richtingsaanwijzers het nog deden (hetgeen ik niet heb kunnen zien)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3171 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 09:17:57 »
Als het BMW's of Mercedessen waren die erop stonden is pinken niet verplicht, aangezien dat een optie is bij die auto's. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3172 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 09:59:04 »
Misschien zat er iemand in die auto om de pinkers te bedienen én de remlichten  ;D

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3173 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 22:26:17 »
Tja, hopelijk breekt er de eerstkomende uren géén band uit in Hemiksem.  De spuitgasten hebben zich hier even verderop vastgereden in de gracht.  En nog niet te zuinig ook.  Er gaat wellicht aardig wat kunst- en vliegwerk aan te pas komen om dat ding er weer uit te krijgen.  Ik snap er niks van.  Zoveel meterslange darmen hebben, en zich met zo'n gevaarte (voor een overigens niet eens zo'n dringende taak) in de grachtkant wagen ipv stomweg die darmen een toertje meer af te rollen.  Zeker nu met al die nattigheid, zijn zo'n bermen absoluut te mijden.  

En ze stonden erbij, en ze keken ernaar.  Met hun zessen, als van de hand Gods geslagen .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3174 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 23:49:39 »
Misschien zat er iemand in die auto om de pinkers te bedienen én de remlichten  ;D

 ;D ;D ;D

En de vrachtwagenbestuurder gaf die gast instructies met zijn GSM zeker...  ;D ;D ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3175 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 23:51:20 »
En ze stonden erbij, en ze keken ernaar.

Ik zou me daar ook niet veel van aantrekken als ik ondertussen toch betaald zou zijn...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3176 Gepost op: woensdag 30 januari 2013 - 00:23:12 »
Nog eens wat aan de moto gewerkt.
25 jaar oude transalp.
Ik wist dat ik een wrak had gekocht, was de prijs ook naar al heb ik meer ontdekt dan aanvankelijk gezien.

Doorgerotte achterbrug, vastgeroeste-uitgesleten pro-link (ophanging achterveer), afgescheurde motorbevestiging, totaal versleten-vastgeroeste kopserie (scharnierpunt voorvork), uitlaat op veel plaatsen doorgerot, versleten remmen voor-achter, voorrem hydraulisch deel voorbij reparatie, kale banden, totaal versleten kettingset, elektrisch puinhoop, kuipset op 80% van de steunpunten afgescheurd....
Voor mij een low-budget winterprojectje dat ik opmaak met stukken van een donormoto ernaast, andere delen komen er gewoon nieuw op.

Maar wat ik wil schrijven is : te weten dat dit nog niet zo lang geleden op de baan reed, wanneer komt die keuring nu? Volgens mij echt hoog tijd. ::)
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3177 Gepost op: woensdag 30 januari 2013 - 08:37:51 »
Voor jou handig. Voor mij nutteloos. 100000 km-onderhoud er net op zitten met de RT.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3178 Gepost op: woensdag 30 januari 2013 - 09:02:46 »
Ik zou me daar ook niet veel van aantrekken als ik ondertussen toch betaald zou zijn...

De eerlijkheid gebiedt me te vertellen dat Hemiksem een korps vrijwillige brandweerlieden heeft....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3179 Gepost op: woensdag 30 januari 2013 - 10:29:30 »
Ik zou me daar ook niet veel van aantrekken als ik ondertussen toch betaald zou zijn...

De eerlijkheid gebiedt me te vertellen dat Hemiksem een korps vrijwillige brandweerlieden heeft....

So?

Wanneer ik de factuur zie die we kregen bij de stormschade vorige zomer wil ik direct vrijwilliger worden.