Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906139 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3840 Gepost op: maandag 19 mei 2014 - 19:46:52 »
Er zijn er daar nu al, die links in de richting gaan staan om hun rust te nemen.  Pech voor de flikken, die zullen élders moeten staan om te flitsen, zeker ?  Nog weer anderen, blokkeren het verkeer achter zich.  Naar ik vermoed omdat ze van de file gebruik maken om hun kwartiertje te nemen.  Die vijf minuten, dat hij al makkelijk kon doorrijden: tant pis voor àlle bestuurders achter hem.  >:(

En pertang flikken genoeg te zien.  Maar denk je dat die gasten ook maar een vin verroeren om die laatste te bevelen om verder te rijden ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3841 Gepost op: donderdag 22 mei 2014 - 21:32:50 »

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3842 Gepost op: donderdag 22 mei 2014 - 21:38:44 »
Ik begin mij serieus af te vragen wat ze in dit apenland nodig hebben om 70 km/u toe te laten. Nieuwe rijbaan, buiten bebouwde kom, afgescheiden fietspad aan beide zijden, ... Zone 50...  ::)  ???

70 was het nieuwe 90, en wordt de nieuwe 120 ... gevaarlijk, verboden, ... oei oei !
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3843 Gepost op: vrijdag 23 mei 2014 - 09:03:39 »
Ik begin mij serieus af te vragen wat ze in dit apenland nodig hebben om 70 km/u toe te laten. Nieuwe rijbaan, buiten bebouwde kom, afgescheiden fietspad aan beide zijden, ... Zone 50...  ::)  ???

Zone 50: enkel op die bewuste weg ?  In dat geval màg het nog geeneens.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3844 Gepost op: vrijdag 23 mei 2014 - 10:10:37 »
« Laatst bewerkt op: vrijdag 23 mei 2014 - 10:35:39 door Rafael »

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3845 Gepost op: vrijdag 23 mei 2014 - 16:54:04 »
Alsembergsesteenweg Huizingen, je moet het maar in je hoofd halen om de vuilkar daar om 08.00u zijn ronde te laten doen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3846 Gepost op: vrijdag 23 mei 2014 - 16:55:52 »
N14 Zandhoven gaan ze heraanleggen, 2*2 rijvakken worden er 2*1 en overal rondepunten, je moet er ook maar opkomen
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3847 Gepost op: vrijdag 23 mei 2014 - 18:10:01 »
N14 Zandhoven gaan ze heraanleggen, 2*2 rijvakken worden er 2*1 en overal rondepunten, je moet er ook maar opkomen

Tja, meer asfalt trekt verkeer aan, dus minder asfalt zal wel verkeer afstoten zeker  :-X  :'(

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3848 Gepost op: vrijdag 23 mei 2014 - 18:20:15 »
N14 Zandhoven gaan ze heraanleggen, 2*2 rijvakken worden er 2*1 en overal rondepunten, je moet er ook maar opkomen

Tja, meer asfalt trekt verkeer aan, dus minder asfalt zal wel verkeer afstoten zeker  :-X  :'(
Het is te hopen want er staat daar nu al genoeg file.
Ook de kanttekening maken dat het nu al geen zuivere 2*2 meer is maar dat er nog genoeg plaatsen zijn waar het wel is, dat je op die plaatsen de tractoren kunt inhalen, kunt uitwijken voor ene dat al sukkelend wil afslaan naar de parking van een winkel....
enige waar er eigenlijk nood aan was-is dat zijn de vele doorsteken, daar mochten-kunnen er minder van zijn, zou er een deftige oversteek moeten zijn voor de vele jongeren (Van het VTI) die dagelijks van Halle Oelegem en Zandhoven zelf de weg moeten oversteken  ter hoogte van de Lidl en de Hallebaan, nu moeten die hun plan maar trekken 's morgens, 's avonds kunnen ze aan het VTI zelf de verkeerslichten gebruiken om over te steken, dat is al goed aangepast vroeger.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3849 Gepost op: vrijdag 23 mei 2014 - 22:12:44 »
« Laatst bewerkt op: vrijdag 23 mei 2014 - 23:11:57 door Rafael »

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3850 Gepost op: zaterdag 24 mei 2014 - 19:15:20 »
N14 Zandhoven gaan ze heraanleggen, 2*2 rijvakken worden er 2*1 en overal rondepunten, je moet er ook maar opkomen
Staat er nu al vaak stil, met rotonde wordt dat enkel erger ... die werken niet bij drukke wegen, maar dat is nog niet doorgedrongen tot bij de geniën van W&V / Crevits & Co
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3851 Gepost op: zaterdag 24 mei 2014 - 19:16:32 »
Binnen een jaar of 10 volgen ze hier vermoedelijk wel het NL voorbeeld dat daar de files halveerde ...
Als we het tegen dan nog kunnen betalen tenminste.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3852 Gepost op: zaterdag 24 mei 2014 - 19:18:00 »
Rotondes kunnen wel werken als ze ze niet zo f*cking klein zouden maken.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3853 Gepost op: zondag 25 mei 2014 - 13:37:57 »
Rotondes kunnen wel werken als ze ze niet zo f*cking klein zouden maken.

En als diegenen die afslaan, tijdig hun richtingsaanwijzers zouden gebruiken, zodat je niet voor niets staat te wachten om de rotonde op te rijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3854 Gepost op: zondag 25 mei 2014 - 13:41:40 »
Rotondes kunnen wel werken als ze ze niet zo f*cking klein zouden maken.

En als diegenen die afslaan, tijdig hun richtingsaanwijzers zouden gebruiken, zodat je niet voor niets staat te wachten om de rotonde op te rijden.
yep
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien