GRRRRRR VerkeerDscentrum van m'n .....
Staat er op de portieken: "werken in Kennedytnl. file vanaf Antwerpen Centrum". Ja, duh ! Dàt zie ik dan zélf ook wel, ja. Ik sta er GVD middenin.
Schrijf er dan ineens
"hahaha, u bent gefopt" op. Is het nu écht zo moeilijk, om dat op een portiek te doen verschijnen VOOR de plaats waar de file staat ? Zo had ik mss de kans gehad om gewoon via de A12 en de Liefkenshoektunnel naar Kallo te tuffen. Maar neen. En is het nu écht zo moeilijk om die werken iets later te laten aanvatten, met enkele mensen méér ? Neen, dat moet en zàl om 21.00 uur gebeuren. Het verkeer moet en zàl hopeloos in de soep draaien. Naja, voor mij zijn 't weer een paar boterhammekes meer verdiend.
Bij de tweede terugrit natuurlijk weer 's de zoveelste flauwe plezante, die er een sport van maakte, om
(uit het raam op de achterbank bengelend) zoveel mogelijk kegeltjes omver te gooien. Waartoe dienen die camera's in de Kennedytunnel en op de Ring eigenlijk ? Als wandversiering ? Want ik heb alvast geen flikken gezien die deze onnozelaars aan de kant hebben gezet.