Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 416012 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1455 Gepost op: maandag 16 maart 2015 - 03:30:00 »
http://www.zita.be/nieuws/bizar/3740141_politiebabes-zetten-selfie-op-facebook-als-opsporing.html?hkey=c4ab7dd85d62d5ddcac3f41bc89c7b1d

Citaat van: Jozef
maar om een systematische permanente rotmentaliteit bij de flikken.

Ik moet helaas dit bericht tegenspreken, Jozef. In een zeer ernstige zaak ben ik momenteel sinds zaterdag 7 maart jl. onafgebroken dag en nacht in samenwerking met politie, recherche en parket. Inzake een opsporingsonderzoek en zeer verontrust wekkende verdwijning van mijn eigen kind. Onbeschrijfelijk wat de politie Voorkempen, politie Neteland, de Recherche van Antwerpen en Herentals voor mij en mijn echtgenoot momenteel betekenen. In hun ijver, bijstand, steun, doorzetting en wilskracht. Een zéér bizarre zaak waar ze elk uur van de dag en zelfs elk uur van de nacht ter beschikking zijn. Niet alleen beschikbaar. Onmiddellijk inspelen met contactname parketmagistraat met zelfs onmiddellijk gevolg en pv's per drager of fax overmaken.

Er is momenteel een zeer gegronde reden waarom het niet in het openbaar verschijnt.

Ik kan mijn gevoel momenteel niet beschrijven sinds 6 maart jl.. Geen enkel aanknopingspunt, geen enkel teken van leven tot op heden. Zoekingen en verschillende huiszoekingen met momenteel negatief resultaat. Ik hoop van harte op Gods zegen dat ik de bal grandioos mis sla waar mijn vermoedens en gedachten bij aanruisen.

Eén troost wat me sterkt en me overeind doet houden. Mijn kleinkinderen die gelukkig in veiligheid zijn. Onbeschrijfelijk welke emoties er bij mensen kunnen losbarsten die we voor de eerste keer ontmoeten die we in kennis dienden te stellen of die men diende te contacteren.

Soms signalen die je als moeder en/of vader in de verste verte niet wil horen. Maar bijzonder welkom die eventueel toch een spoor of een lichtpuntje in de duisternis zouden kunnen opwerpen.

Als moeder het slachtoffer worden waartegen je beroepsmatig dagdagelijks de strijd aanbind, dit is voor mij niet meer in woorden te vatten.   

Ik post dit bericht, onder alle voorbehoud, met de mogelijkheid tot eventuele plicht het opnieuw te verwijderen in het kader en nuttig in het belang van het onderzoek. 

 

« Laatst bewerkt op: maandag 16 maart 2015 - 05:08:04 door diane »
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1456 Gepost op: maandag 16 maart 2015 - 16:00:38 »
fingers crossed ... hopen dat 't goed komt  :'(
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1457 Gepost op: maandag 16 maart 2015 - 16:22:11 »
Beste Diane, vooreerst wens ik jou en je echtgenoot van harte heel veel sterkte toe in deze moeilijke omstandigheden.

Het kan me alleen maar verheugen dat jullie hierbij ten volle op de inzet van meerdere politiekorpsen kunnen rekenen. Het toont aan dat er gelukkig ook nog politiebeamten zijn die mensen in nood echt willen helpen, en daarbij niet zelden verder gaan dan ze verplicht zijn.

Juist voor deze wetsdienaars vind ik het bijzonder jammer dat er daarnaast zovele rotte appels in de mand zitten, die de reputatie van de politie de grond in boren.

Mocht je bericht moeten verwijderd worden, dan doen we dat uiteraard onmiddellijk. Als je mijn telefoonnummer niet meer zou vinden, dan bezorg ik het jou wel.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1458 Gepost op: maandag 16 maart 2015 - 20:16:13 »
Enorm veel sterkte voor moeilijke momenten.  Ik duim hier mee, dat alles goed mag aflopen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1459 Gepost op: maandag 16 maart 2015 - 22:24:41 »
Van harte dank voor jullie steunende woorden!!

En alsof het nog niet voldoende is, bij onze thuiskomst van het politiekantoor hedenavond, ons 7 jarig Mopshondje "Bobke" overleden. Zonder enige aanwijzing...Nu hebben we het echt wel gehad...

@Jozef,

We namen om 22.00 telefonisch contact. We wagen opnieuw een poging.
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1461 Gepost op: dinsdag 17 maart 2015 - 16:54:09 »
@Jozef,

We namen om 22.00 telefonisch contact. We wagen opnieuw een poging.

Wat intussen gelukt is. We vinden het alleen vreselijk dat we zo goed als niets voor jullie kunnen doen.

Marc heeft nog gebeld rond middernacht, maar ik heb niet opgenomen omdat de batterij van de telefoon zo goed als leeg was. Sorry.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1462 Gepost op: woensdag 18 maart 2015 - 23:38:51 »
We vinden het alleen vreselijk dat we zo goed als niets voor jullie kunnen doen.


Dat maakt mij dus kwaad, niets kunnen doen. Diane sterkte en als er iets is wat het forum kan doen, dan horen we het graag.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1463 Gepost op: donderdag 19 maart 2015 - 18:44:54 »
In opdracht van het parket zal vermoedelijk hedenavond of morgenavond het opsporingsbericht verschijnen via de media...

De gevoelens met de prangende vraag wat er met uw kind gebeurde is onbeschrijfelijk.

Citaat van: JC
Dat maakt mij dus kwaad, niets kunnen doen. Diane sterkte en als er iets is wat het forum kan doen, dan horen we het graag.

Citaat van: Jozef
We vinden het alleen vreselijk dat we zo goed als niets voor jullie kunnen doen.

Wat niet is kan nog komen. Bedankt alleszins voor de steun en het aanbod. 

« Laatst bewerkt op: donderdag 19 maart 2015 - 18:50:04 door diane »
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1464 Gepost op: vrijdag 20 maart 2015 - 14:05:25 »
Fed.Politie opsporingen, verzoek PdK Antwerpen:

http://www.polfed-fedpol.be/ops/ops_vermistdetail_nl.php?RecordID=15557

« Laatst bewerkt op: vrijdag 20 maart 2015 - 14:58:59 door diane »
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1465 Gepost op: vrijdag 20 maart 2015 - 18:15:06 »
 :'(

Welke foto is het meest gelijkend / recentst ?

Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1466 Gepost op: vrijdag 20 maart 2015 - 18:23:39 »
:'(

Welke foto is het meest gelijkend / recentst ?

Als u op de foto aanklikt, de linker foto Ina. Nog steeds geen enkel teken van leven sinds 6 maart jl..
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1467 Gepost op: zaterdag 21 maart 2015 - 10:23:49 »
Enkele leden hebben het opsporingsbericht al op sociale media gezet. Ik ben afkomstig uit de buurt van Zoersel en geef het daar morgen nog door aan de mensen die geen internet gebruiken.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1468 Gepost op: zaterdag 21 maart 2015 - 10:51:23 »
Hartelijk dank, JC.
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1469 Gepost op: zaterdag 21 maart 2015 - 13:39:38 »
Diane, ik ken jou niet maar wil via deze weg mijn steun betuigen voor deze moeilijke tijden.