Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 416070 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #660 Gepost op: zaterdag 14 juli 2012 - 21:04:55 »
Ja, maar in de ene in verhouding wel meer dan in de andere.

Ik bedoelde uiteraard alle mogelijke geledingen ......   van ons politiekorps.   ('k Had duidelijker/vollediger moeten zijn)    :-[
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Met prioritair rijdende politiewagen naar de burgerlijke stand gebracht
« Reactie #661 Gepost op: zondag 12 augustus 2012 - 15:59:32 »
In Weiden (Duitsland) geraakten zaterdag een 30-jarige toekomstige bruidegom en zijn 2-jarig stiefdochtertje als passagiers bij een ongeval betrokken, waardoor de man onder tijdsdruk kwam te staan.

De Polizei heeft dan maar beiden prioritair rijdend en langs de snelste weg naar de burgerlijke stand gebracht, zodat er ondanks het ongeval toch nog een happy end was.

Bron
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Dodelijk ongeval Britselei: géén vluchtmisdrijf
« Reactie #662 Gepost op: donderdag 16 augustus 2012 - 16:59:25 »
Citaat van: GVA

Dodelijk ongeval Britselei: "Géén vluchtmisdrijf"

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen/dodelijk-ongeval-britselei-geen-vluchtmisdrijf.aspx

De flikken geven de betrokkenen na een half uur het bevel om de plaats van het ongeval te verlaten, en gaan ze daarna opsporen voor vluchtmisdrijf... er zijn er al voor minder in een psychiatrische instelling beland!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Brusselse agenten agressief tegen geboeide man
« Reactie #663 Gepost op: vrijdag 24 augustus 2012 - 16:21:46 »
Citaat van: GVA
Brusselse agenten agressief tegen geboeide man

[...] Die zouden zich op straat agressief gedragen hebben tegen een man die al in de boeien was geslagen. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1229135/brusselse-agenten-agressief-tegen-geboeide-man-video.aspx[/quote]

"Zouden" ??? De video laat er geen twijfel over bestaan (niet voor gevoelige kijkers).

Aan de man zijn kreten kun  je wel horen wat ze met hem aan het aanrichten zijn.

Vreselijk. Zoals ik al eerder schreef: de Belgische politie is een gevaar voor de samenleving. Ik schaam me diep over mijn Belgische nationaliteit... helaas nog 6 jaar.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #664 Gepost op: vrijdag 24 augustus 2012 - 19:17:58 »
Het zijn maar een paar rotte appels zegt men dan, haal ze er dan GVD uit, ze zijn duidelijk herkenbaar in de video.
Hoezo de politie krijgt te weinig respect?  Tja met de dag minder en minder hé. Goed bezig jongens. ::) ???
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #665 Gepost op: vrijdag 24 augustus 2012 - 19:19:04 »
De mand is rot, en verpest de groene appels ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #666 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2012 - 07:26:58 »
Het gaat hier dus om welgeteld 1 (!) geboeide zatlap.  En toch kan ik het aantal agenten met moeite geteld krijgen.  Eénmaal geboeid, moeten twee, hooguit drie politiemensen toch méér dan volstaan om hem in bedwang te houden, me dunkt.  Ma bon, dat nog tot daar aan toe.  Voor dit buitensporig geweld bestaat maar 1 correcte oplossing (pakketje maatregelen) voor:

1) Allemaal, van den 1ste tot de laatste onmiddellijk ontslag ! (en een korpsleiding die deze stap niet wil zetten, zélf ontslagen wegens totale incompetentie).
2) Dagvaarden én veroordelen voor dit buitensporig en onnodig geweld.
3) De collega's die erbij stonden en niks ondernamen: dagvaarden én veroordelen voor schuldig verzuim.  (En kom niet af met dat standaard voorwendsel dat die collega ooit hun leven kan redden)

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #667 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2012 - 14:10:57 »
Het gaat hier dus om welgeteld 1 (!) geboeide zatlap.  En toch kan ik het aantal agenten met moeite geteld krijgen.  Eénmaal geboeid, moeten twee, hooguit drie politiemensen toch méér dan volstaan om hem in bedwang te houden, me dunkt

Die andere flikken moeten erbij zijn om er rond te staan, zodat je niet kunt zien wat ze met die man aan het uitrichten zijn.

De bendevorming is ook typerend voor de flikken. Niet één van die ganse hoop flikken die de moed of het gezond verstand heeft om zijn collega's even tot de orde te roepen.

Een geboeide dronken man martelen met een ganse bende... lafaards! Puur machstmisbruik.

Men gaat het onderzoeken... hier valt niet veel meer te onderzoeken!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #668 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2012 - 20:24:15 »
Die andere flikken moeten erbij zijn om er rond te staan, zodat je niet kunt zien wat ze met die man aan het uitrichten zijn.

Ik moet mijn mening herzien.

3) De collega's die erbij stonden en niks ondernamen: dagvaarden én veroordelen voor schuldig verzuim.  (En kom niet af met dat standaard voorwendsel dat die collega ooit hun leven kan redden)

Dat is geen schuldig verzuim meer, doch eerder mededaderschap.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 25 augustus 2012 - 20:27:02 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #669 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2012 - 20:51:03 »
Die andere flikken moeten erbij zijn om er rond te staan, zodat je niet kunt zien wat ze met die man aan het uitrichten zijn.

Ik moet mijn mening herzien.

3) De collega's die erbij stonden en niks ondernamen: dagvaarden én veroordelen voor schuldig verzuim.  (En kom niet af met dat standaard voorwendsel dat die collega ooit hun leven kan redden)

Dat is geen schuldig verzuim meer, doch eerder mededaderschap.

Eventueel te vervolledigen met bendevorming...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #670 Gepost op: zaterdag 25 augustus 2012 - 21:07:13 »
Eventueel te vervolledigen met bendevorming...


De bendevorming is ook typerend voor de flikken. Niet één van die ganse hoop flikken die de moed of het gezond verstand heeft om zijn collega's even tot de orde te roepen.

 ;)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #671 Gepost op: dinsdag 28 augustus 2012 - 05:43:30 »
Citaat
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Het spijt ons.

Tiens, hoe zou dat komen??

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #672 Gepost op: dinsdag 28 augustus 2012 - 17:39:22 »
Citaat
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Het spijt ons.

Tiens, hoe zou dat komen??

Zeker niet vrijwillig.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #673 Gepost op: dinsdag 28 augustus 2012 - 19:07:03 »
Die beelden zijn nu bewijsmateriaal van een misdaad  ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline modano

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 90
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #674 Gepost op: dinsdag 28 augustus 2012 - 20:17:39 »
Het is een complot!  ;D

Het filmpje staat er nog altijd op hoor, maar nu onder een andere link. In 5 tellen te vinden.