Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 416072 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #795 Gepost op: donderdag 24 januari 2013 - 09:18:41 »
Meanwhile in Mechelen:



==> Waar ze zélf anderen vrolijk een PV'tje voor uitschrijven, uiteraard.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #796 Gepost op: donderdag 24 januari 2013 - 14:42:20 »
Het zijn maar een paar rotte appels....., begint stilaan humor te worden
http://www.zita.be/nieuws/bizar/2168989_nieuwe-foto-foutgeparkeerde-combi-gaat-viraal.html
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #797 Gepost op: vrijdag 25 januari 2013 - 16:40:12 »
Ze leren het niet hé:

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #798 Gepost op: vrijdag 25 januari 2013 - 19:43:59 »
Als je bedenkt dat een kleine groep zoals wij hier op amper 2 dagen al maar liefst 3 zulke foto's weet te verzanelen, en deze misschien hooguit 0,1% bedragen van al de parkeermisdrijven die intussen begaan werden door de politie, dan is het toch niet verwonderlijk dat de burger geen respect meer heeft voor de Belgische politie, die onophoudelijk met dergelijke schrijnende arrogantie de bevolking provoceert. Het bevestigt eens te meer dat België alsmaar meer een politiestaat aan het worden is.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #799 Gepost op: vrijdag 25 januari 2013 - 20:27:06 »





Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Politie helpt gestrande man zonder rijbewijs weer op weg zonder controle
« Reactie #800 Gepost op: zaterdag 26 januari 2013 - 16:21:05 »
de Belgische politie, die onophoudelijk met dergelijke schrijnende arrogantie de bevolking provoceert. Het bevestigt eens te meer dat België alsmaar meer een politiestaat aan het worden is.

Tjt, tjt.  Niet overdrijven hé.  Als je zonder rijbewijs gaat rondrijden wegens eerdere veroordelingen, en je valt zonder benzine.  Dan helpt de politie je met alle plezier weer op weg.  En ze gaan je zelfs niet het leven zuur maken door te controleren of je wel een rijbewijs hebt.  Dit alles onder het motto: "de politie.. uw vriend"!


Bron en ©: >>> HET NIEUWSBLAD
« Laatst bewerkt op: zondag 27 januari 2013 - 22:31:48 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #801 Gepost op: zaterdag 26 januari 2013 - 16:46:34 »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #802 Gepost op: zaterdag 26 januari 2013 - 20:50:44 »
Bovenstaand geval vind ik persoonlijk geen fout.


Ikke wel.  Wacht tot die kerel een ongeval krijgt, en blijkt dat de verzekeringen efkes ambetant gaan doen omdat hij aan 't rijden was spijts verval.  En dat alles onder het goedkeurende oog van een paar lompe boeren van flikken, die het vertikt hebben een simpele controle te doen en de overtreding prompt te doen ophouden.

In mijn ogen zelfs goede agenten die hebben geholpen.


I respectfully disagree.  Wijl de ene hem weer op weg trachtte te helpen, had de andere zijn job kunnen doen: een simpele routine-controle.

Alleen is hun goedheid nu hun pech.


Veeleer de optelsom van hun dommigheid, hun luiheid  en hun laksheid is nu hun brute pech.

Zij hebben een normale man gezien met een Aston Martin


Euh, en hoe ziet een normale man er dan uit?  En hoe ziet een abnormale man er uit?  Dachten die flikken soms dat iemand mét rijbewijs er normaal uit zou zien, en dat iemand zonder rijbewijs er abnormaal uit zou zien?  God weet, denken ze dan ook dat een inbreker er ook abnormaal zou uitzien?  Met een stoppelbaard, een nors kijkend gezicht, een doek voor z'n mond, zoals de dief uit de poppenkast van m'n kids.  Gewoon een minimum aan gezond kritisch denkvermogen van de politie, is blijkbaar teveel gevraagd.    

en zijn er van uit gegaan dat alles wel in orde zou zijn. We weten ook niet of ze het voertuig niet hebben nagetrokken aan de hand van de nummerplaat. Mogelijks is dat wel gebeurd, voertuig op de zaak, dus ik vermoed geen directe link met de bestuurder dus ook geen belletje?

Beter geformuleerd: Dan hoefden ze niks speciaals te doen, zoals een controle van id-kaart, rijbewijs, voertuig ambtshalve laten takelen etc.  En deze overtreding meteen doen ophouden, zoals het hoort.  Algauw efkes assiteren met een jerrykanneke brandstof, en rijden met dat ding.  (lamzakken)

Dat ze in eerste instantie opteerden om een gestrande chauffeur weer op weg te helpen, ipv hem op te zadelen met takelkosten kan ik nog begrijpen.  Dat ze het dan vertikken om en passant een simpele controle te doen, snap ik echter van geen kanten.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 26 januari 2013 - 20:52:18 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #803 Gepost op: zaterdag 26 januari 2013 - 21:42:44 »
Eigenlijk is het gewoon straf dat ze juist zouden gehandeld hebben, naft halen hoort mijns inziens niet tot hun taak, wel een takelwagen bellen.

Verleden week in een Amerikaanse firma gaan werken, eenders wie van de vaste mensen daar krijgt een bonus van 100€ als ze een andere, vast of ingehuurd, kunnen overdragen wegens een fout.
We zijn in de technische ruimte bezig, servers ed., staat daar ineens eentje van den bureau die onze werkvergunning vraagt, normaal volgens ene ;  die vrouw loopt overal rond op zoek naar 100€ maar haar eigen werk doet ze amper.

Hoe zot is de wereld geworden om mensen te bejubelen waar een ander zijn C4 voor krijgt, zijn werk namelijk niet doen.

Dus ja ze hadden hulp moeten bieden door de Fast te bellen  en mogelijk wat controleren, toch minstens inschrijving-verzekering.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
hoofdinspecteur politie belaagt ex tijdens zijn werkuren
« Reactie #804 Gepost op: zondag 27 januari 2013 - 22:29:36 »
Bron en ©:  >>> HET NIEUWSBLAD
« Laatst bewerkt op: zondag 27 januari 2013 - 22:32:08 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #805 Gepost op: maandag 28 januari 2013 - 00:59:21 »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #806 Gepost op: maandag 28 januari 2013 - 01:57:36 »
Dat heeft bibi dan nog op Facebook gezet ook...  ;D ;D ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Hoofdinspecteur achtervolgt ex met loeiende sirene
« Reactie #807 Gepost op: maandag 28 januari 2013 - 20:29:30 »
Citaat van: GVA
Hoofdinspecteur achtervolgt ex met loeiende sirene

Een 39-jarige hoofdinspecteur van de lokale politie Mechelen is zaterdagavond door zijn eigen korpschef gearresteerd. [...]

Het land waar een dergelijke laffe gangster zijn functie als hoofdinspecteur bij de politie, een dienstvoertuig en prioritair rijden misbruikt om zijn ex te bedreigen...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Hoofdinspecteur achtervolgt ex met loeiende sirene
« Reactie #808 Gepost op: maandag 28 januari 2013 - 21:07:52 »
Citaat van: GVA
Hoofdinspecteur achtervolgt ex met loeiende sirene

Een 39-jarige hoofdinspecteur van de lokale politie Mechelen is zaterdagavond door zijn eigen korpschef gearresteerd. [...]

Het land waar een dergelijke laffe gangster zijn functie als hoofdinspecteur bij de politie, een dienstvoertuig en prioritair rijden misbruikt om zijn ex te bedreigen...

Dit is wat het niewsblad erover berichtte:

Bron en ©:  >>> HET NIEUWSBLAD

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #809 Gepost op: dinsdag 29 januari 2013 - 06:46:22 »
Dat heeft bibi dan nog op Facebook gezet ook...  ;D ;D ;D

Ik niet alleen he.
Gedeeld met vele anderen. ;D