Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 415057 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1350 Gepost op: dinsdag 25 november 2014 - 12:02:08 »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1351 Gepost op: dinsdag 25 november 2014 - 15:23:55 »
Citaat van: GVA
Maar toen die herstelling klaar was, vond hij er niets beter op dan naar het toilet te gaan, zich uit te kleden, naakt het terras op te rennen en met zijn penis naar het slachtoffer beginnen te zwieren.

Hij zal zijn salami niet bijgehad hebben zekers.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Antwerpse politie gaat haar boekje te buiten
« Reactie #1352 Gepost op: dinsdag 25 november 2014 - 15:26:22 »
Citaat van: GVA
Antwerpse politie gaat haar boekje te buiten

http://www.gva.be/cnt/dmf20141125_01394599/antwerpse-politie-gaat-haar-boekje-te-buiten
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1353 Gepost op: dinsdag 25 november 2014 - 22:16:41 »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1354 Gepost op: dinsdag 25 november 2014 - 22:24:41 »
Zo werd in vraag gesteld of *** wel toerekeningsvatbaar was.....

Tja :-X
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1355 Gepost op: woensdag 26 november 2014 - 15:08:33 »
Zo werd in vraag gesteld of *** wel toerekeningsvatbaar was.....

Tja :-X

Inderdaad, het is een vraag die voor heel wat flikken zou dienen gesteld te worden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Oeps: foutje van de firma. Verkeerde deur ingebeukt.
« Reactie #1356 Gepost op: vrijdag 28 november 2014 - 15:55:54 »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141127_01400594&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding
http://www.gva.be/cnt/dmf20141128_01401045/makers-van-de-recherche-verdoezelen-politieblunder?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Citaat
‘De deur was identiek aan die van de verdachte en de vergissing had geen invloed op het verdere verloop van het onderzoek of het verhaal.

Ja, halloooo !  Onnozelaars.  Dat kan gebeuren hé, dat in een appartementsgebouw de deuren naar de gang op de verschillende verdiepingen identiek zijn.

Citaat
We hebben de vergissing niet uitgezonden omdat we dat niet relevant vonden.’


Tsja, Vlaanderen zou zo eens moeten te weten komen wat voor achterlijke clowns ons korps .... euh  .... rijk is.

Citaat
Ter compensatie nodigde Woestijnvis Van Eupen en haar leerlingen uit voor een bezoek aan zijn studio’s.

Ach zo, het is dan nog het productiehuis dat 1 en ander gaat compenseren voor de benadeelde.  De flikken vonden het dus niet nodig om zich te excuseren.  Gewoon een "ow sorry, foutje van de firma", de deur ff laten vergoeden door het gerecht, en verder moet dat madammeke niet teveel zagen.  Zoiets ?
« Laatst bewerkt op: vrijdag 28 november 2014 - 16:07:18 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1357 Gepost op: vrijdag 28 november 2014 - 18:48:16 »
 Charlotte USA is niet meer far away, ooit komt dat hier ook nog dat de bevolking het niet meer pikt, mark my words.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1358 Gepost op: zaterdag 29 november 2014 - 16:40:20 »
@ Bert:

Citaat
Ans Van Eupen (31) uit Gentbrugge zat  een maand zonder degelijke deur nadat de politie haar appartement binnenviel in plaats van dat van haar dealende bovenburen.

Ook dat vinden de flikken blijkbaar normaal: ze beuken een verkeerde deur in, en het slachtoffer heeft een maand lang geen degelijke deur om haar woonst te beschermen. Zielig.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1359 Gepost op: zaterdag 29 november 2014 - 16:52:23 »
Charlotte USA is niet meer far away, ooit komt dat hier ook nog dat de bevolking het niet meer pikt, mark my words.

Obama, Putin en jo komen op bezoek bij God.

Obama vraagt aan God: "Wanneer zullen de VSA de wereld regeren?" God antwoordt: "Dat zal nog minstens 100 jaar duren." Obama begint te wenen, in het besef dat hij dat niet meer zal meemaken.

Putin vraagt aan God: "Wanneer zal Rusland de wereld regeren?" God antwoordt: "Dat zal nog minstens 200 jaar duren." Putin begint te wenen, in het besef dat hij dat niet meer zal meemaken.

Jo vraagt aan God: "Wanneer zal de Belgische bevolking het niet meer pikken?" God denkt na, draait zich om en begint te wenen.

"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1360 Gepost op: zaterdag 29 november 2014 - 17:04:40 »
 ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
ons-kent-ons ... niet
« Reactie #1361 Gepost op: maandag 01 december 2014 - 23:50:51 »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1362 Gepost op: dinsdag 02 december 2014 - 00:05:08 »
 ;D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1363 Gepost op: dinsdag 02 december 2014 - 05:04:47 »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1364 Gepost op: dinsdag 02 december 2014 - 12:18:51 »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141201_01406780

Misschien had er wel iemand stokken in de wielen van dat flikkenkarreke gestoken.

"Bouten te lang"... wat voor zever! Waarom de originele bouten niet gebuiken?

Kwatongen zullen weer beweren dat de flikken meer dan één vijs kwijt zijn.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."