Bij het binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een doorlopende streep de rijstroken zal scheiden.
Ikzelf reed tegen 50 in de linkse strook een bompa voorbij die ongeveer 40 reed omdat hij juist vertokken was.
Tijdens dat voorbijrijden kwam ik onaangekondigd in het gedeelte met de witte doorlopende streep waardoor ik pas op het einde weer naar rechts kon.
De bestuurders in de rechtse strook maakten mij met gebaren duidelijk dat ik al lang rechts moest zitten en probeerden om mij er niet meer tussen te laten.
Dit systeem kan natuurlijk alleen worden toegepast bij vaste wegversmallingen en niet bij wegenwerken.
Wat vinden jullie van dit systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van die doorloKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.binnenrijden van Vilvoorde komende van de richting Grimbergen, is er op de brug een wegversmalling waarbij de linkse rijstrook van twee rijstroken in dezelfde richting wegvalt. We zitten in de bbk. (rijstrookkeuze volgens bestemming)
De wegbeheerder heeft daar ten eerste een groot bord geplaatst met de vraag om te ritsen met bijgaande voorbeeld tekening.
Ten tweede heeft de wegbeheerder over een paar honderd meter voor de versmalling de onderboken streep tussen de rijstroken vervangen door een doorlopende streep die alleen op het einde, laat ons zeggen, de laatste 20 meter terug onderbroken wordt om te kunnen invoegen.
Hierdoor is het wettelijk niet mogelijk om vroeger in te voegen want dan moet je over de doorlopende streep rijden.
Zo verplicht men de bestuurders om min of meer correct te ritsen.
In het spitsuur loopt dit vrij goed gezien de twee rijstroken dan vol zitten.
Buiten de spitsuren heb je altijd bestuurders die vinden dat je er niet tussenkomt omdat je maar eerder rechts moest gaan rijden.
Het probleem is dat alleen de bestuurders die de weg kennen weten dat er ineens een door