Ik heb me zo'n ding aangeschaft omdat ik twee kinderen heb. Ik heb er slechts 125 € aan besteed voor een nieuw exemplaar, via ebay. Het ding zit stevig in elkaar, heeft twee witte reflectoren vooraan, twee rode achteraan. Ik heb bewust voor een opvallende kleur gekozen, nl. kanariegeel. Ze zitten volledig in een stalen kooi. Hoewel die niet erg sterk is, geeft het nog altijd een betere bescherming dan wanneer de kinderen in een stoeltje zouden zitten.
Het enige punt dat wat zwakjes was is de koppeling. Ik heb er dan ook wat aan gewijzigd. Nu is het zeer stevig en moest de koppeling loskomen zit er nog een noodkoppeling aan. Die heb ik zo bevestigd dat bij het loskomen van de kar deze niet tussen het wiel van de trekkende fiets kan komen. Mijn vrouw gebruikt het karretje vnl. om de kinderen naar school en naar de creche te brengen. In het najaar monteer ik er wel een led-verlichting op, twee rode langs achter, twee witte van voor en twee oranje aan de zijkant. Reflecterende strippen zitten er al op. Dan zetten we het ding begin december in huis en moeten we geen kerstboom meer kopen !