Of gebeurt het bij jou op een nog andere manier?
Dag Rafael,
Het gebeurt nog anders.
Ik log in met nick en wachtwoord, dan druk ik op "
ongelezen bericht sinds laatste bezoek" (links boven).
Dan staat er soms niets, ondanks mijn uitloggen 's avonds is, het inloggen de dag nadien is en er nieuwe berichten gepost zijn.
Soms zelfs dezelfde dag een tijdje later, dat er nieuwe berichten zijn, lees ik onderaan op de startpagina.
Het is ook zo dat ik soms ook geen enkel probleem heb met inloggen en de laatste berichten gewoon kan lezen.
Ik kan deze berichten intussen wel op drie manieren terugvinden :
1-
via die klik onderaan links "
bekijk de meest recente berichten op het forum" (max 10 blz terug)
2-
via de subfora die vooraan donkerblauw zijn een voor een af te gaan en daar dan de topics te lezen waar "
nieuw" bij staat
3-
of (soms maar niet altijd) nadat ik heb geklikt bij "
berichten sinds laatste bezoek" door te klikken naar "
toon alle ongelezen berichten"
Het rare is dat dit niet iedere keer is, 't is wel regelmatig maar niet altijd.
Er is ook geen orde in die chaos, waarmee ik wil zeggen dat ik soms gewoon kan inloggen en lezen, de keer nadien ook, daarna weer niet, ...
Het is niet altijd bij de eerste keer op een dag, of als ik uitlog en een tijdje later terug inlog, er is geen vast "verdwijnschema" als ik het zo mag stellen.
Daarjuist gewoon kunnen inloggen en lezen zonder probleem.
Een tweede vraag, vandaag opgemerkt als ik dit bericht typte (en dit heb ik ook op 2 andere fora waar ik berichten plaats) : na een hoeveelheid tekst op ong 11 lijnen, totdat de tekst uit het witte vak verdwijnt (hmm, weer een verdwijning

), schuift dat witte vak niet meer mee naar onder.
De tekst die ik ingeef verschijnt wel onder het witte vak dat vanaf dan als een gek op en af springt.
Wil ik die tekst nalezen, dien ik iedere keer de tekst terug te scrollen, zo ook bij iedere aanslag op het toetsenbord onder die 11e lijn.
In deze tekst begon het verspringen vanaf de lijn onder
1-, alles daaronder was onder het witte vak.
Ook het willen selecteren van [/i], [/b], icoontjes, ... en zo meer, verspringt de tekst terug naar boven.
Of ik moet een langere tekst eerst in Word-doc of kladblok maken en dan kopiëren + plakken ...
2x edit wegens het bovenstaande