Auteur Topic: Parkeerwonder Eugène krijgt 1e e-rijbewijs  (gelezen 2955 keer)

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
Parkeerwonder Eugène krijgt 1e e-rijbewijs
« Gepost op: woensdag 07 juli 2010 - 10:14:18 »
De mens was niet echt opgezet met de hele heisa rond zijn parkeerkunsten, maar nu komt hij weer in de schijnwerpers  ;D

Midden januari werd hij door een reportage in “Man bijt hond” wereldberoemd in Vlaanderen, en zelfs daarbuiten. De toen 87-jarige Eugène Breynaert uit Liedekerke slaagde erin zijn auto dagelijks op miraculeuze wijze in zijn piepkleine garage te parkeren. Vandaag ontvangt hij uit handen van ontslagnemend staatssecetaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe het 1e elektronische rijbewijs van België.

Bron: DeRedactie.be

Liedekerke, waar Schouppe de gemeenteraad voorzit, deelt "toevallig" ook de eerste e-rijbewijzen uit ...
« Laatst bewerkt op: woensdag 07 juli 2010 - 10:17:51 door Inazuma »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Parkeerwonder Eugène krijgt 1e e-rijbewijs
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 07 juli 2010 - 10:45:24 »
Of de man met die (nieuwe) media-aandacht ook echt gediend is?  Ik denk 't niet...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 07 juli 2010 - 12:06:18 »
Of de man met die (nieuwe) media-aandacht ook echt gediend is?  Ik denk 't niet...
"Ze" hebben het schoon gevraagd blijkbaar ...  ;)
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 07 juli 2010 - 13:45:28 »
« Laatst bewerkt op: woensdag 07 juli 2010 - 14:01:06 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 07 juli 2010 - 13:54:01 »
"Ze" hebben het schoon gevraagd blijkbaar ...  ;)

Tot de arme man nadien ipv met rust gelaten te worden, weer nét iets teveel aandacht krijgt....
(en in zichzelf denkt "zeg toch neeje Guido")
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Jari

• Expert
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 08 juli 2010 - 08:39:02 »
Ik heb het gezien op het nieuws (vrt) en daar herhaalden ze dat nog eens van dat parkeren in die garage :P Ik blijf het geweldig vinden haha :)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #7 Gepost op: maandag 04 juli 2016 - 01:10:19 »
De man is helaas overleden.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160701_02366204/man-die-wereldberoemd-werd-door-filmpje-met-smalle-garage-is-overleden

Inderdaad. Het is altijd te vroeg om heen te gaan, maar als hij gezond is kunnen blijven tot zijn 92ste, wil ik daar ook voor tekenen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."