Veel moet er daarvoor niet gesleuteld worden en blijkbaar gaat het hier om een diesel.
Mijne is een V8 5.7 benzine met LPI. 250 KW 345 PK.

Zo was ik een paar weken terug op dat terrein op de foto.
Dat is een vriend, die dat jarenlang verwaarloost afgesloten terrein, nu gebruikt en aan het opruimen is (met dank trouwens dat ik mijn aanhangwagen daar mag plaatsen).
Onder andere met dat mini-buldozerke links op de foto.
Tijdens het gesprek zei die al schertsent "ik krijg die gravé moeilijk los met mijn machientje, kunde gy nie es....." waarmee ik onmiddellijk de daad bij het woord voegde en 2 streepjes van een 30 tal meter trok met mijn 275/60/20 banden.
Kwam hij daar afgelopen om de schade in mijn achteruitkijkspiegel te bekijken. Hij had namelijk een steentje vol in het gezicht gekregen en bloedde nogal een beetje.

Zo heb ik ook al een paar keer passagiers mee gehad op de achterbank. Tijdens het rustige korte ritje vinden ze dat uiteraard niet nodig om op de achterbank de autogordel aan te doen in zo'n grote lompe bak.
Efkens het rechter pedaal indrukken op een veilige open plaats is voldoende om ze binnen de minuut met gordel te zien zitten zonder er 1 woord over te zeggen.