Auteur Topic: carwatcher  (gelezen 2499 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline carwatcher

  • Starter
  • *
  • Berichten: 13
  • Geslacht: Man
  • De auto = Positief
carwatcher
« Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 22:02:05 »
Hallo,

IK heb mij zonet geregistreerd als "carwatcher" ik was ook op het vorige forum aktief,de reden dat ik mij opnieuw meld op dit forum is vooral omdat de meeste voorstellen en meningen overeenkomen met mijn visie op mobiliteit.En misschien ontstaat er uit dit forum van forumleden met een realistische kijk op verkeer wel een drukkingsgroep.
ik woon ook in de Kempen, en heb beroepsmatig veel te doen met verkeer.
MVG
« Laatst bewerkt op: vrijdag 14 juli 2006 - 00:38:28 door jozef »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: carwatcher
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 14 juli 2006 - 00:47:07 »
Beste carwatcher,

Ik heb alleen maar jouw posting afgesplitst van die van snipper, zodat je ook een eigen draad hebt.

Hartelijk dank om je opnieuw geregistreerd te hebben op dit nieuwe Christophoros forum !

Met de alsmaar geringere mobiliteit in Vlaanderen zijn gedachtenwisselingen hieromtrent uiteraard meer dan welkom, en om daaraan deel te nemen ben jij met je beroepsmatige verkeerservaring uiteraard zeer geschikt.

Ik denk dat dit forum opnieuw moest geactiveerd worden, onder meer omdat sites zoals www.traffix.be en www.ikbenertegen.be de mist ingegaan zijn.

Hier is elke mening welkom, omdat het forum in volstrekte onafhankelijkheid werkt. Er is niemand die we moeten plezieren: geen sponsor, geen beroepsgroep, geen politicus.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."