Had het HvC niet gezegd dat zulke toegangswegen openbare wegen zijn ?
Ook toegangswegen van en naar openbare parkeerhuizen zouden dat zijn...
Volgens onze lesgever bij mijn opleiding zouden examinatoren de toegangsweg naar de supermarkt op A. Heymanplein te Sint-Niklaas bijvoorbeeld ook wel degelijk aanzien als openbare weg. (Maw: voorrang van rechts, ipv dat wie van die parking komt uit een aanpalende eigendom komt).
En ook zo quoteren.
Amai, waar gaan we naartoe.
Ik ben al dikwijls via de Opglabbekerrzavel langs dat kerkhof en die grote Parking gereden richting Waterschei, als ik goed geteld heb moet ik op amper 800m
6 8- maal eventueel VVR geven... ook Lijnbussen passeren daar (halte Kerkhof en Stadion) ik heb daar nog niemand gezien die aanstalten maakte op ´zijn VVR´ komende van die no-names-parkingwegen.
(Kerkhofparking heeft
2 4 ´toegangswegen´)
Ze wachten allemaal netjes want ze komen van de openbare parking hé...
Daar is bij mijn weten ook nog nooit een ongeval gebeurd.

Beide wegen zijn 70 kmh... buiten bebouwde kom, uiteraard staan er aan die zogezegde HvC-kptn geen borden.
Opglabbekerzavel was 1,5 of 2 jaar geleden nog 90 kmh.
Sinds er een gescheiden breed fietspad langs ligt (door haag gescheiden), hebben ze er 70 kmh van gemaakt.

Al die wegnamen rechtsboven is een ´Google-overblijfsel´ van een afgebroken mijncité (oud) Texas (houten huizen, vooral Polen woonden daar), dat is nu een onverharde grote parking, die wegnamen bestaan al lang niet meer.
http://www.mijndepot.be/content.php?hmID=1836&smID=1565