Auteur Topic: Wielerterroristen teisteren nu ook luchthaven Zaventem  (gelezen 1721 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Wielerterroristen teisteren nu ook luchthaven Zaventem
« Gepost op: zondag 26 juni 2011 - 12:55:25 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
« Laatst bewerkt op: woensdag 10 augustus 2011 - 02:47:56 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Wielerterroristen teisteren nu ook luchthaven Zaventem
« Reactie #1 Gepost op: zondag 26 juni 2011 - 16:01:19 »
CO2-patronen dat is als je wilt sporten maar toch niet te moe wilt worden. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: maandag 27 juni 2011 - 07:20:14 »
Pure stemmingmakerij en van het lage niveau dat we van onze media gewoon zijn. Er staat o.a. wielertoeristen, maar ook gewone vakantiegangers die het gebruiken voor hun drijfspullen, en dan maar kakken op de wielrenners. Waarom niet kakken op de strandgangers die er hun opblaas krokodil of dolfijn mee vullen? Ik zag niet zoveel wielrenners op de luchthaven, des te meer andere vakantiegangers.

Trouwens een normale pomp is niet voldoende om de gangbare, 'draadloze' bandjes op te pompen. Met een goede pomp haal je misschien 6 bar en dat is niet genoeg om veilig te kunnen rijden. Met de bandjes waar ik tegenwoordig mee rijd moet minstens 7.2 bar ingepompt worden, persoonlijk verkies ik 8 tot 8.5 bar. Bij lagere spanning kan de band, zeker in een afdaling, van de velg komen. Dan kan je er maar beter voor zorgen dat je banden op correcte spanning staan, als je veilig wilt rijden. Het is natuurlijk aangewezen om die patronen dan maar lokaal te kopen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: maandag 27 juni 2011 - 21:30:31 »
Ha heb nog niet zo een fietske, al denk ik er wel aan.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 09 augustus 2011 - 09:13:53 »