Hier al veel eerder inhoudelijk afgeschoten

De kritiek van Crevits inzake beddingen voor openbaar vervoer begrijp ik eerlijk gezegd niet goed.
Zo'n bedding is een stuk van de openbare weg, net zoals de BOB nu.
Schouppe is bevoegd voor de verkeerstekens en de verkeersregels inzake verkeer op dergelijke beddingen.
Ondertussen overtreedt Crevits volop verder de wetgeving, en zou de wegcode van Schouppe net haar overtredingen regulariseren.
Laatste wapenfeit : de nieuwe spitsstrook op de E313.
De wegmarkeringen zijn illegaal.
Als ze geen rijstrook aangeven, hoe breed is dan de rechter rijstrook

Anders gezegd : Hoe breed geldt de
X 
Worden volgens de wegcode ook mee afgesloten met de "spitsstrook" : Parking Ranst ; afrit Wommelgem.
Bij Crevits denken de wegcode-prutsers blijkbaar dat een schuine verdrijvingspijl een
X opheft ... not quite.
63.2. Verkeerslichten boven de rijstroken.
1. Tweekleurige verkeerslichten die boven de rijstroken van de rijbaan geplaatst zijn, hebben de volgende betekenis :
1° het rode licht dat de vorm heeft van een kruis, betekent verboden richting op de strook voor de bestuurders naar wie het gericht is;
2° het groene licht dat de vorm heeft van een naar onder gerichte pijl betekent veroorloofde richting op de strook voor de bestuurders naar wie het gericht is.Niets terug te vinden van de verdrijvingspijl ...
Netto effect : je mag de rijstrook niet gebruiken, ook niet aan de afrit of de parking, want ze is nog steeds dicht.
De verkeerslichten boven de rijstroken moeten ook van de één naar de ander volledig zichtbaar zijn.
Is niet het geval.
Daar overtreedt Crevits ook weer de wetgeving - recidive, was eerder ook al zo met de rijstrooksignalisatie op de E313 .
er is ook goed nieuws vandaag :
DEFECT Dynamische rijstrooksignalisatie defect op E313 > AntwerpenDan gaat het verkeer er vlotter

Schouppe veranderde ineens ook maar alle onderborden bij de parkeerborden.
Dat leidt natuurlijk tot stevige extra kosten om nieuwe borden te plaatsen, en parkeerboden staan er bij de vleet.
Niet onlogisch dat dan de vraag komt of hij hier of daar bindingen heeft met de leveranciers van verkeerstekens ...