Auteur Topic: Zijruiten gestolen  (gelezen 1097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Zijruiten gestolen
« Gepost op: maandag 26 december 2011 - 20:26:18 »
In Nürnberg belde een vrouw de Polizei op met de mededeling dat de zijruiten van haar auto gestolen waren.

De Polizei kwam ter plaatse en verzocht de vrouw om het contact aan te schakelen en de knoppen van de elektrische vensterbediening omhoog te trekken. En zie: daar kwamen de zijruiten weer te voorschijn.

Waar gebeurd: Polizei klärt Rätsel um verschwundene Autoscheiben
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Zijruiten gestolen
« Reactie #1 Gepost op: maandag 26 december 2011 - 21:48:56 »
 ;D

Mijn schoonvader was vroeger onderhoudsmechanicien hier bij Bekaert in Hemiksem, tot de fabriek hier enkele jaren geleden definitief gesloten werd.  Een collega van hem, was zo's op een zaterdag moeten opkomen, (opgebiept, GSM bestond toen nog niet).  Hij was gekomen met de Mercedes van z'n schoonvader.  Toen hij buitenkwam, was die Mercedes foetsie.  Politie gebeld.  Toen die ter plaatse kwamen, vroeg 1 van hen: "Menier, 't is toch den dieje daar ni, hé?"  Wat bleek?  Mercedes, dus geen handrem maar een pedaal.  Kennelijk kon de man de handrem dus niet vinden, en hij heeft 'm zo achtergelaten.  De wagen was achter z'n rug natuurlijk weggebold, tot tegen de fietsenstalling, op zowat anderhalve meter van de Schelde.   :D

Mijn vader en ik, hebben in Düsseldorf ook zo 's uren-lang moeten zoeken achter onze auto.  We hadden hem daar geparkeerd aan de beurs.  Maar ik verzeker je: dat zijn dus werkelijk gigantisch grote parkings daar.  Ik dacht dat vader op de parkinglaan-nr gelet had, en omgekeerd.  Enfin, geen van beiden daarop gelet, dus.  's Avonds werkelijk uren-lang lopen zoeken, tot uiteindelijk de overgrote hoop auto's weg waren, en we een groter overzicht hadden over 't geheel ....
« Laatst bewerkt op: maandag 26 december 2011 - 21:52:46 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Re: Zijruiten gestolen
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 27 december 2011 - 18:50:05 »
;D

Mijn schoonvader was vroeger onderhoudsmechanicien hier bij Bekaert in Hemiksem, tot de fabriek hier enkele jaren geleden definitief gesloten werd.  Een collega van hem, was zo's op een zaterdag moeten opkomen, (opgebiept, GSM bestond toen nog niet).  Hij was gekomen met de Mercedes van z'n schoonvader.  Toen hij buitenkwam, was die Mercedes foetsie.  Politie gebeld.  Toen die ter plaatse kwamen, vroeg 1 van hen: "Menier, 't is toch den dieje daar ni, hé?"  Wat bleek?  Mercedes, dus geen handrem maar een pedaal.  Kennelijk kon de man de handrem dus niet vinden, en hij heeft 'm zo achtergelaten.  De wagen was achter z'n rug natuurlijk weggebold, tot tegen de fietsenstalling, op zowat anderhalve meter van de Schelde.   :D

Als je geen handrem kan vinden in een auto, dan prak je 'm toch gewoon in z'n versnelling?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Zijruiten gestolen
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 27 december 2011 - 19:04:59 »
Als je geen handrem kan vinden in een auto, dan prak je 'm toch gewoon in z'n versnelling?

'k Weet het.  En dit was dan nog nota bene een onderhoudsmechanicien.  Enfin, weliswaar niet in een merkengarage maar een fabriek.  Maar toch.  Ook die mannen moeten geregeld werken aan motoren van grote machines....

Zo iemand zou dus idd beter moeten geweten hebben, en 'm minstens in versnelling gezet hebben....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone