Auteur Topic: Agressieve zwakzinnige voetgangers  (gelezen 1108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Agressieve zwakzinnige voetgangers
« Gepost op: zondag 01 april 2012 - 12:41:55 »
Vanmorgen stond er een bus aan de linkerkant van de weg geparkeerd in de buurt van het station van Mechelen. Een kudde voetgangers stond een beetje te lanterfanten op de rijweg, waarbij ze elke doorgang van auto's onmogelijk maakten. Ik maak hen hier attent op door even een geluidsignaal te gebruiken. Een duidelijk zwakzinnige bekijkt mij vies, wie is die auto die haar durft te wijzen op haar gevaarlijke gedrag. Een andere wil tot twee keer toe op de auto stampen.

Ik heb de politie dan maar gebeld. Ongeveer 10 min later waren zij ter plaatse, eigenlijk lang niet slecht. Waarschijnlijk hebben ze gereageerd omdat ze de gevaarlijke situatie konden zien op de daar aanwezige camera.

Eigenlijk zouden ze die buschauffeur zijn rijbewijs moeten afnemen. Hij staat immers verkeerd geparkeerd, brengt hiermee zo'n 50 personen in gevaar en geeft hen daarbij niet de raad om op het voetpad te wachten. Dat is gewoonweg crimineel.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519