Auteur Topic: Rijexaminator buist vrouw wegens handicap begeleider  (gelezen 9459 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Rijexaminator buist vrouw wegens handicap begeleider
« Reactie #30 Gepost op: zondag 29 april 2012 - 22:24:16 »
Het is bijzonder bedroevend wie en wat je er hier allemaal bijsleurt zonder enig verband met de aan gang zijnde gedachtenwisseling.

Citaat
Er is hier nog wel iemand die een verbanning heeft opgelopen, (intussen wel weer opgeheven) weet je nog?  En er is nog iemand waarnaar je ermee gedreigd hebt.

In tegenstelling tot GRO Forum, werd hier nooit een volstrekt ongerechtvaardigde verbanning zelfs nog maar overwogen.

Citaat
Dan luidt het weer dat zij aan hoogheidswaanzin leiden omdat zij zich in staat achten tot iets wat geen mens kan verwezenlijken.

Je hebt weer eens de kok horen fluiten, maar je weet niet waar de lepel hangt.

Het ging erom dat jij liet uitschijnen dat ik mij in staat zou achten tot wat geen mens kan verwezenlijken.

Citaat
Dat is niks meer dan kritiek geven om kritiek te kunnen geven.

Dat is uitgerekend wat jij nu weer doet door mijn standpunten aldus te bestempelen.

Citaat
Maar als je dan nog steeds niet begrijpt dat je ondermeer daardoor eigenhandig deuren die nog niet zo lang geleden nog op een kiertje stonden, éénzijdig dichtgetrokken hebt, en bovendien daarna met gewapend betond gebarrikadeerd dan weet ik het helaas ook niet meer, sorry.

Fijn dat je toch nog de eerlijkheid kunt opbrengen om te erkennen dat mijn verbanning van GRO Forum totaal ongerechtvaardigd is, omdat ze louter gebaseerd is op kritiek die ik niet op GRO Forum, doch hier geleverd heb.

Je kunt nu eenmaal niet op een serene wijze opkomen voor de verkeersveiligheid zonder de mensen te wijzen op bronnen van dewelke er gevaarlijke informatie uitgaat.

Maar het is natuurlijk gemakkelijker om zijn verantwoordelijkheid terzake te ontlopen door op de klokkenluider te schieten in plaats van op de kluchtzangers die aanleiding geven tot kritiek.

Citaat
Zie de ongetwijfeld ontelbare emails dienaangaande tussen jou en Eugeen.  Eugeen heeft je destijds gevraagd om ze hier bekend te maken, hij had ze allemaal in Pdf staan.

Dat ging over e-mails met betrekking tot een geschil uit het verleden tussen Eugeen en mij, niet over mijn verbanning van het GRO Forum.

In verband met die verbanning heeft Eugeen mij wel wat raad gegeven - en is het niet zijn, doch mijn verantwoordelijkheid als ik die niet opgevolgd heb - doch mij er tevens terecht op gewezen dat de bevoegdheid voor mijn verbanning bij de bestuursleden van GRO Forum ligt, van dewelke hij geen deel meer uitmaakt.

Tenzij Eugeen het tegendeel zou melden, denk ik dan ook dat het hem een genoegen zou doen als je hem hier wil buitenlaten.

Citaat
Enkel iemand die kwaadwillig is, of iemand die de Nederlandse taal niet machtig is, interpreteert die tekst verkeerd.

Inzake kennis van de Nederlandse taal zou je nog vele jaren werk hebben om de mijne te evenaren. Dat blijkt duidelijk uit je postings hier. Maar we discrimineren hier niemand op basis van zijn taalvaardigheid.

Citaat
Jij daarentegen hanteert teksten die suggereren dat ik een idioot ben.  Je daarbij handig verbergend achter een vreemde vorm van zogezegde humor.

Ik heb volstrekt niet gesuggereerd dat je een idioot zou zijn. En alvast hier in Duitsland bestaat er nooit de minste twijfel over dat het betrokken gezegde louter humoristisch gebruikt wordt.

Citaat
Ik weet nu al dat ook hier weer een epistel van jewelste op zal volgen.  Soit, je doet maar.  Het zal hoe dan ook toch een welles-nietes spelleke blijven.  Mij niet meer gelaten.

Een epistel van jewelste is het niet geworden. En jij krijgt het laatste woord in deze discussie. Ik verkwist er niet langer mijn tijd mee, de raad van JC indachtig: "Don't feed the trolls."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #31 Gepost op: zondag 29 april 2012 - 22:54:42 »
In tegenstelling tot GRO Forum, werd hier nooit een volstrekt ongerechtvaardigde verbanning zelfs nog maar overwogen.

Niet liegen hé.  

Hoelang is het geleden dat je hier iemand na een volkomen onterechte verdenking van inbraak, verbannen hebt?  Ach ja: misverstandje hé? Kennelijk ben je dan ook nog een verbanning vergeten van een niet GRO-forumlid.  Een verbanning die overigens sneller weer ingetrokken dan uitgedeeld was.  

Je hebt weer eens de kok horen fluiten, maar je weet niet waar de lepel hangt.

Neen, gelezen wat er staat.

Het ging erom dat jij liet uitschijnen dat ik mij in staat zou achten tot wat geen mens kan verwezenlijken.

Neen, het ging erom dat jij schreef dat je "dergelijke hoogheidswaanzin aan anderen over laat".   Wie bedoelde je dan met die "anderen", als je daarmee niet naar GRO forum verwees?

Dat is uitgerekend wat jij nu weer doet door mijn standpunten aldus te bestempelen.

Neen, dat is wat jij doet.  Wat je al zo vaak gedaan hebt.  Waardoor je niet enkel bij GRO, maar ook nog elders bent buitengeflikkerd, en er weinigen je nog ernstig nemen.

Fijn dat je toch nog de eerlijkheid kunt opbrengen om te erkennen dat mijn verbanning van GRO Forum totaal ongerechtvaardigd is

Waar zou ik dat nu weer geschreven hebben?

Inzake kennis van de Nederlandse taal zou je nog vele jaren werk hebben om de mijne te evenaren.

Neen, toch niet m'n beste.
« Laatst bewerkt op: vrijdag 04 mei 2012 - 20:24:39 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #32 Gepost op: zondag 24 juni 2012 - 17:10:16 »
Even een vraag tussendoor, is die pa met zijn bevend hand nog geschikt om een gewone auto te besturen?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #33 Gepost op: zondag 24 juni 2012 - 17:50:41 »
Even een vraag tussendoor, is die pa met zijn bevend hand nog geschikt om een gewone auto te besturen?

Het lijkt me een gegeven te zijn dat enkel een arts correct kan beoordelen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #34 Gepost op: zondag 24 juni 2012 - 17:57:40 »
Maar hij haalt wel zelf aan een handicap te hebben.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #35 Gepost op: zondag 24 juni 2012 - 22:31:43 »
Maar hij haalt wel zelf aan een handicap te hebben.

Juist, doch niet elke handicap belet iemand om een motorvoertuig veilig te besturen, zelfs zonder aanpassingen.