2.47. De opschriften "uitgezonderd plaatselijk verkeer" of "plaatselijke bediening" duiden op een openbare weg die slechts toegankelijk is voor de voertuigen van de bewoners van die straat en van hun bezoekers, de voertuigen voor levering inbegrepen; ook voertuigen voor onderhoud en toezicht, wanneer de aard van hun opdracht dit rechtvaardigt, de prioritaire voertuigen bedoeld in artikel 37 en fietsers en ruiters, hebben er zonder uitzondering toegang.
Vergeet je dit niet:Citaat2.47. De opschriften "uitgezonderd plaatselijk verkeer" of "plaatselijke bediening" duiden op een openbare weg die slechts toegankelijk is voor de voertuigen van de bewoners van die straat en van hun bezoekers, de voertuigen voor levering inbegrepen; ook voertuigen voor onderhoud en toezicht, wanneer de aard van hun opdracht dit rechtvaardigt, de prioritaire voertuigen bedoeld in artikel 37 en fietsers en ruiters, hebben er zonder uitzondering toegang.Dus niet alleen staat het verbodsbord er voor niets dubbel, het "uitgezonderd fietsers" is ook helemaal overbodig.
Oh, dat wist ik echt nog niet. Thx
Staat dat bord niet in Hove?
CitaatOh, dat wist ik echt nog niet. ThxAls ik een "meer dan expert" iets bijbreng, welke status krijg ik dan?
Als ik een "meer dan expert" iets bijbreng, welke status krijg ik dan?