Ik heb dat forum ook eens een tijdje gevolgd, lang geleden. Maar door de - ik vermoed gepensioneerde - Jan is daar (naar mijn mening) geen zinnig verkeersgerelateerd topic te vinden. Zowat elke interessante discussie krijgt deze man naar de botten met zijn onzinnige reacties. Zo'n kereltje dat niets anders doet dan anderen hun argumenten afbreken, zonder zelf zinnige tegen argumenten te geven. Chapeau dat Michel daar tijd in blijft steken, Don Quichot*.
(*) Blijkbaar noemt Jan Michel ook wel eens zo; in mijn context is het eerder dat ik zo'n gefrustreerde mens al lang had opgegeven
Idd, ik heb hem al een tijdje opgegeven (
staat op negeer),
buiten een paar uitzonderingen een tijdje geleden waar ik dacht hij verbetert zich, die mens is echt hopeloos om een zinnige discussie te voeren.
Indirect volg ik het nog (
quotes door andere blijven leesbaar) eerder om zijn grappige kronkels, soit onderwijzer Jan vdB moet het maar weten, hij wil maar onderwijzen waar hij denkt iets van te weten, maar is eerder te lui om de wegcode of plaatsingsvoorwaarden (begrijpend) te raadplegen vooraleer hij weer iets uit zijn kraam slaat; @ Bert heeft hierboven al een staaltje van zijn flaters samengevat. Jan vdB lijkt me idd een typisch Vlaams beterwetervb met schoolmeestermentaliteit...
Nu is er een andere ´opponent´ @ lohabra die de discussie daar weer opgefrist heeft, hij doet het zeer goed.