Auteur Topic: Satellietnavigatie leidt tot meer verkeersveiligheid  (gelezen 3176 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Satellietnavigatie leidt tot meer verkeersveiligheid
« Gepost op: donderdag 15 februari 2007 - 11:49:39 »
Citaat van: De Tijd
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde element nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

« Laatst bewerkt op: zaterdag 06 augustus 2011 - 02:12:26 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

• Meer dan expert
Re: Satellietnavigatie leidt tot meer verkeersveiligheid
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 23 februari 2007 - 09:18:55 »
Citaat van: De Tijd

Satellietnavigatiesystemen hebben een positieve invloed op het rijgedrag en de verkeersveiligheid.

Dat heeft te maken met de vriendelijke vrouwenstem die je de (juiste) weg wijst  ;)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 23 februari 2007 - 19:24:51 »
Citaat van: e49Memling
Dat heeft te maken met de vriendelijke vrouwenstem die je de (juiste) weg wijst

Jaren geleden ging mijn vader een ritje maken met zijn eerste GPS in de auto. Toen hij terugkeerde, zei hij me: "Dat heb ik nu nog nooit meegemaakt. Zelfs als ik niet doe wat die vrouw zegt, blijft ze vriendelijk."  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline eliomys

• Gevorderde
« Reactie #3 Gepost op: maandag 26 februari 2007 - 15:38:11 »
Je moet er wel mee leren omgaan.
Ik heb al verhalen gehoord van éne die braafjes de instrukties heeft opgevolgd en bij de veerpont los ´t water in reed  ::)

Ik zelf heb mij er al op betrapt dat ik pas na de vierde opeenvolgende "rechts afslaan" ben beginnen vragen te stellen aan de correctheid van dat ding... tegen dan stond ik terug waar ik vandaan kwam :P
Beware the barrenness of a busy life.
Socrates

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: maandag 26 februari 2007 - 23:04:15 »

Ik heb al verhalen gehoord van éne die braafjes de instrukties heeft opgevolgd en bij de veerpont los ´t water in reed  ::)

Die man had misschien 100 meter vóór de veerpont gehoord wat ik van mijn GPS geregeld te horen krijg: "Den Straßenverlauf sehr lange folgen."  :D