Auteur Topic: Vier op tien weggebruikers ontevreden over verkeerslichten  (gelezen 2133 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Vier op tien weggebruikers ontevreden over verkeerslichten
« Gepost op: donderdag 02 mei 2013 - 15:49:41 »
Citaat van: GVA

Bijna vier op tien weggebruikers ervaren dat verkeerslichten niet goed afgestemd zijn op de verkeersstroom. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1378071/vier-op-tien-weggebruikers-ontevreden-over-verkeerslichten.aspx

De andere zes op de tien weggebruikers beseffen het dus niet.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Michel

• Meer dan expert
Re: Vier op tien weggebruikers ontevreden over verkeerslichten
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 03 mei 2013 - 19:57:06 »
Citaat van: GVA

Bijna vier op tien weggebruikers ervaren dat verkeerslichten niet goed afgestemd zijn op de verkeersstroom. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1378071/vier-op-tien-weggebruikers-ontevreden-over-verkeerslichten.aspx

De andere zes op de tien weggebruikers beseffen het dus niet.
Idd, had ik ook gedacht.
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 08 november 2013 - 16:34:10 »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 08 november 2013 - 22:35:44 »
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1735803/2013/11/08/Record-9-negen-minuten-voor-rood-licht.dhtml

Hier zullen er wel meer dan 4 op 10 ontevreden zijn  ::)

Ik weet niet of het waar is, maar het schijnt dat er zich daar op de hoek een kapper gaat installeren.  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 12 november 2013 - 18:10:15 »
9 minuten ?
Dat is dan volgens mij als niet-vertrouwd met deze situatie een defect licht ... doorrijden !
Mag van Cassatie  ;-)
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 12 november 2013 - 22:24:56 »
Zo'n defect verkeerslicht heb ik eens meegemaakt aan de kruising van de Generaal Armstrongweg en de Kolonel Silvertopstraat. Ik stond al meer dan 5 min voor het rode licht in de Generaal Armstrongweg. Naast me stond een combi die rechtsaf moest afslaan. Na een 7 à 8 min reed de combi door het rood. Pas na een 10-tal min, reed de auto voor mij ook aarzelend door. Die combi had ipv gewoon door te rijden beter het verkeer kunnen regelen, dat had nog nut gehad.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 13 november 2013 - 03:04:24 »
Die combi had ipv gewoon door te rijden beter het verkeer kunnen regelen, dat had nog nut gehad.

Juist daarom deden die flikken dat niet. Hun probleem was opgelost. Dat ze ten dienste van de gemeenschap staan, met wiens belastinggeld ze vet betaald worden, is hun worst.

Het zouden toch geen rasechte Belgische flikken geweest zijn als ze daar voor de van hen verwachte ordehandhaving zouden gezorgd hebben. Neen, dat doen ze alleen maar als er één van hen een steen op zijn smikkel krijgt.