Auteur Topic: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar  (gelezen 5496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #15 Gepost op: dinsdag 25 juni 2013 - 15:20:41 »
Je moet consequent zijn en ook je eigen inbreuken onder ogen durven zien. Waarom verdient die man nu 5 jaar cel, terwijl als jij op de E17 rijdt 160 een perfect acceptabele snelheid zou zijn?

Eigenlijk heeft die persoon de 'pech' dat ze hem juist pakten als hij iets fout deed, en hebben wij geluk dat we niet gepakt werden?

Voor mij is het duidelijk dat het een persoon is zonder het minste respect voor de wegreglementering, (zeg maar de veiligheid van een ander) totaal geen verantwoordelijksgevoel, (nu kan ik niet meer voor mijn gezin zorgen, ocharme) dus onbekwaam voor het verkeer.

Trouwens: ik heb al vaak op de E17 gereden, en 160 is daar zo goed als nooit een 'aanvaardbare' snelheid.

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #16 Gepost op: dinsdag 25 juni 2013 - 15:30:13 »
Je moet consequent zijn en ook je eigen inbreuken onder ogen durven zien. Waarom verdient die man nu 5 jaar cel, terwijl als jij op de E17 rijdt 160 een perfect acceptabele snelheid zou zijn?

Eigenlijk heeft die persoon de 'pech' dat ze hem juist pakten als hij iets fout deed, en hebben wij geluk dat we niet gepakt werden?

Voor mij is het duidelijk dat het een persoon is zonder het minste respect voor de wegreglementering, (zeg maar de veiligheid van een ander) totaal geen verantwoordelijksgevoel, (nu kan ik niet meer voor mijn gezin zorgen, ocharme) dus onbekwaam voor het verkeer.

Trouwens: ik heb al vaak op de E17 gereden, en 160 is daar zo goed als nooit een 'aanvaardbare' snelheid.
Niet dat ik die kerel wil goedpraten, maar waar en wanneer rijd jij op de E17 ?
Er zijn wel degelijk plaatsen en tijdstippen waar je zo goed als alleen rijdt op de E17

Voordat de snelheidsfobie toesloeg reed ik er ook regelmatig tegen 190 à 200  :-[

wooter

  • Gast
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #17 Gepost op: dinsdag 25 juni 2013 - 16:35:55 »
Eigenlijk heeft die persoon de 'pech' dat ze hem juist pakten als hij iets fout deed, en hebben wij geluk dat we niet gepakt werden?
Nee, hij is een idioot om zich de hele tijd te laten pakken en niet in te zitten met de consequenties, maar er zullen er ook zijn met een mini coyote die netjes nooit gepakt worden in dagvaardingsgevoelige snelheden, en netjes hun boetes op tijd betalen waardoor hun collectie veroordelingen niet zo lang is als deze ene kandidaat...

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #18 Gepost op: dinsdag 25 juni 2013 - 16:58:08 »
Eigenlijk heeft die persoon de 'pech' dat ze hem juist pakten als hij iets fout deed, en hebben wij geluk dat we niet gepakt werden?
Nee, hij is een idioot om zich de hele tijd te laten pakken en niet in te zitten met de consequenties, maar er zullen er ook zijn met een mini coyote die netjes nooit gepakt worden in dagvaardingsgevoelige snelheden, en netjes hun boetes op tijd betalen waardoor hun collectie veroordelingen niet zo lang is als deze ene kandidaat...
Inderdaad, maar hij is vooral een idioot omdat hij blijft volharden in de boosheid
Ik rij al lang geen (zeer) hoge snelheden meer in Be, omdat de pakkans me te groot is, en het me allemaal niet meer waard is. 

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #19 Gepost op: dinsdag 25 juni 2013 - 17:51:26 »
Ik weet het niet. Ik weet niet wat voor verkeersovertredingen het waren.

Hoezo je weet het niet? In het krantenartikel staat dat het zware verkeersovertredingen waren, en onder meer het negeren van verkeerslichten.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #20 Gepost op: donderdag 27 juni 2013 - 03:21:04 »
Je moet consequent zijn en ook je eigen inbreuken onder ogen durven zien. Waarom verdient die man nu 5 jaar cel, terwijl als jij op de E17 rijdt 160 een perfect acceptabele snelheid zou zijn?

Eigenlijk heeft die persoon de 'pech' dat ze hem juist pakten als hij iets fout deed, en hebben wij geluk dat we niet gepakt werden?

Voor mij is het duidelijk dat het een persoon is zonder het minste respect voor de wegreglementering, (zeg maar de veiligheid van een ander) totaal geen verantwoordelijksgevoel, (nu kan ik niet meer voor mijn gezin zorgen, ocharme) dus onbekwaam voor het verkeer.

Trouwens: ik heb al vaak op de E17 gereden, en 160 is daar zo goed als nooit een 'aanvaardbare' snelheid.
Niet dat ik die kerel wil goedpraten, maar waar en wanneer rijd jij op de E17 ?
Er zijn wel degelijk plaatsen en tijdstippen waar je zo goed als alleen rijdt op de E17

Voordat de snelheidsfobie toesloeg reed ik er ook regelmatig tegen 190 à 200  :-[
En moest die fobie er niet zijn reed ik dat van tijd tot tijd daar nog, nu hou ik het op 155.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #21 Gepost op: donderdag 27 juni 2013 - 09:08:48 »
Je moet consequent zijn en ook je eigen inbreuken onder ogen durven zien. Waarom verdient die man nu 5 jaar cel, terwijl als jij op de E17 rijdt 160 een perfect acceptabele snelheid zou zijn?

Omdat tegen dat soort krapul geen ander kruid gewassen is.  Met iemand die een bedrag van ruim 40.000 euro bijeensprokkelt, hebben we 't dus heus niet over iemand die 's godbetert zich ene keer heeft laten vangen.  Neen, dan gaat het om een onverbeterlijke gek.  Nogmaals: vertel me anders eens hoe jij denkt de maatschappij, en duizenden onschuldige weggebruikers te beschermen ?    Hem een verval opleggen, helpt toch niet, want rijden doet hij toch.  En levensgevaarlijke toeren uithalen doet hij dan en passant ook. En als je niet weet welke overtredingen hij zoal beging, lees het artikel eens.  Oa verkeerslichten negeren.  Goed bezig, dan.

Enneh, als hij 's ocharme ne keer 160 zou gereden hebben op de E17, dan had hij nu ook geen 5 jaar in den bak gevlogen.  Dus wat je schrijft, is zowat het grootste non-argument dat ik ooit gelezen heb.

En ja ik ben consequent.  Ik zal nooit een dermate hoog boetebedrag bijeen krijgen.  Zelfs niet als je alle keren mee zou rekenen dat ik 's wat sneller dan 120 rij zonder geflitst te worden.  En ik kan je wel verzekeren: 160 was er bij mij in Belziek nog nooit bij.  Verkeerslichten negeren, evenmin (en before someone starts: ook niet in het buitenland).  

« Laatst bewerkt op: donderdag 27 juni 2013 - 10:17:21 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

wooter

  • Gast
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #22 Gepost op: donderdag 27 juni 2013 - 20:53:52 »
Tis simpel. De meesten zijn lafjes genoeg om voor flitsers te remmen en politieauto's niet in te halen. Deze was niet zo laf/wel zo dom...

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #23 Gepost op: donderdag 27 juni 2013 - 21:11:18 »
Tis simpel. De meesten zijn lafjes genoeg om voor flitsers te remmen en politieauto's niet in te halen. Deze was niet zo laf/wel zo dom...

Hmm, eerder zo onverbeterlijk om verkeerslichten te blijven negeren, om verkeersborden te blijven negeren, om een verval te blijven negeren, om mensenlevens in gevaar te blijven brengen tout court.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: 5 jaar cel voor hardleerse verkeerszondaar
« Reactie #24 Gepost op: vrijdag 28 juni 2013 - 01:19:56 »
De meesten zijn lafjes genoeg om voor flitsers te remmen en politieauto's niet in te halen. Deze was niet zo laf/wel zo dom...

Wat is er laf aan het vermijden van gelegaliseerde diefstal?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."