Meer info natuurlijk onder
http://www.loremo.com/ in 9 sec naar 100 km/u en toch nog 2,7 l / 100 km, dat is stukken beter
Als je wil racen is dat ok, ja. Met een kleintje in je wagen is het eerder belangrijk het schokkerig rijden te vermijden (´k weet ´t: ik heb nog veel werk
)
zitten de achterste passagiers tegen de richting in. Er zijn personen die hier niet tegen kunnen, of die het als asociaal zullen zien.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar bij nader inzien komt het eigenlijk zeer zelden voor dat iemand in de trein absoluut niet in tegenrichting zitten wil. Ik heb het bewust nog maar 2x meegemaakt dat iemand mij gevraagd heeft te wisselen, en dat in de laatste 20 jaar...
Of het asocialer is dan tegen het achterhoofd van de 2 anderen aan te kijken, weet ik niet zo...
Kinderen daarentegen vinden ´t schitterend: ze hebben eindelijk een goed zicht op de baan. Op de autostrade is er van langszij niet zoveel te zien, maar van langs achter des te meer.
Het is ook nog eens een veiligheidsaspect. Ik zelf zet mij bewust in de trein in tegenrichting, zodat dat ik bij een frontale botsing niet doorheen de coupe geslingerd wordt, maar enkel een beetje dieper in mijn zetel zak.
Ook het instappen als in een badkuip is waarschijnlijk niet voor iedereen weggelegd...
Je maakt me niet wijs dat die motoren dan ook + 200.000 km mee gaan..
Misschien niet, hoewel JC daar een goed punt heeft.
Anderzijds, is dat een valabel een criterium voor de aanschaf van een wagen ?
Wie rijdt tegenwoordig nog meer dan 200 000 km ?
Mijn huidige opdrachtgever verkoopt al zijn firmawagens na maximaal 5 jaar of 120000 km.
Ik zelf rij heel veel en toch heb ik nog geen wagentje gehad dat boven de 150000 uit gekomen is
Bovendien kan ik voor die prijs mij ieder jaar een nieuwe kopen ipv 5 jaar met mijn volvo te rijden
... en 200000 haalt vrijwel niemand op 1 jaar