Auteur Topic: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring  (gelezen 2619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Gepost op: vrijdag 25 oktober 2013 - 19:12:23 »
Citaat van: GVA
Groen licht voor verbreding Brusselse Ring

De Vlaamse regering heeft vrijdag beslist om de Brusselse Ring te verbreden. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1478235/groen-licht-voor-verbreding-brusselse-ring.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 26 oktober 2013 - 10:36:36 »
Groen licht voor verbreding Brusselse Ring, alleen groen ligt al direct dwars......
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 26 oktober 2013 - 11:19:51 »
Groen licht voor verbreding Brusselse Ring, alleen groen ligt al direct dwars......

Als ze consequent zijn gaan alle groenen bij het openbaar vervoer werken. Vooral bij de spoorwegen hebben ze dwarsliggers nodig.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 26 oktober 2013 - 14:22:45 »
Groen licht voor verbreding Brusselse Ring, alleen groen ligt al direct dwars......

Als ze consequent zijn gaan alle groenen bij het openbaar vervoer werken. Vooral bij de spoorwegen hebben ze dwarsliggers nodig.

Misschien vroeger, met die houten "billen", die je later nog kon opstoken. Maar nu zijn ze van beton, en groenen en beton...  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 26 oktober 2013 - 16:40:52 »
Misschien vroeger, met die houten "billen", die je later nog kon opstoken. Maar nu zijn ze van beton, en groenen en beton...  :D

Voor betonnen dwarsliggers dienen geen bomen gekapt. (misschien is een consequente groene een 'contradictio in terminis'?)   ;)
Trouwens die betonnen worden ook hergebruikt.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 26 oktober 2013 - 21:46:52 »
Misschien vroeger, met die houten "billen", die je later nog kon opstoken. Maar nu zijn ze van beton, en groenen en beton...  :D

En nog altijd verkocht worden.  Ondermeer om te dienen als weipalen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #6 Gepost op: zondag 27 oktober 2013 - 02:38:45 »
misschien is een consequente groene een 'contradictio in terminis'?

Ik vrees het ook.

Wij leerden vroeger op school dat je elektrische stroom niet kunt zien. Dat is blijkbaar voorbijgestreefd, want er bestaat nu al groene stroom.  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #7 Gepost op: zondag 27 oktober 2013 - 02:44:26 »

Wanneer zie ik jou hier nog eens, liefst met zo een hoed en een Beierse vlag?  :D

Oefen al maar het volkslied van de Freistaat Bayern: "Ein Prosit, ein Prosit, der Gemütlichkeit..."  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #8 Gepost op: dinsdag 29 oktober 2013 - 12:36:57 »

Wanneer zie ik jou hier nog eens, liefst met zo een hoed en een Beierse vlag?  :D

Oefen al maar het volkslied van de Freistaat Bayern: "Ein Prosit, ein Prosit, der Gemütlichkeit..."  ;)

Nu, moest ik kunnen..., graag genoeg. maar echt bij de deur (mijn deur) woon je niet.  Het komt er wel nog eens van. Zeg gewoon aan de Watzmann, de Jenner, Brandkopf, Kônigssee, Ramsau, Hintersee, St Bartholomä dat ze nog wat blijven waar ze zijn.  ;)

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Groen licht voor verbreding Brusselse Ring
« Reactie #9 Gepost op: vrijdag 01 november 2013 - 23:14:04 »
Oefen al maar het volkslied van de Freistaat Bayern: "Ein Prosit, ein Prosit, der Gemütlichkeit..."  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tUEyYuZkjVI
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder