Eugeen geeft een boek uit: meteen een topic waard.
Old media met old media gebruiken.
Hoeft daar nog aandacht aan besteed te worden ?
GRO was daar net het verschil.
Oorspronkelijk toch.
Geen boek. Daar sakkerden we op. En terecht eigenlijk.
Nadien halve spreidstand met toch een boek, in PDF (tenminste nog aanpasbaar voor het downloaden) en via sponsoring gedrukt (niet meer aanpasbaar).
Nu is de spreidstand compleet.
Met een boek kom je meteen in de problematiek van de verouderde uitgaves terecht.
Alleen maar met een boek??? Dan moet je ook maar eens andere (dan GRO) rijbewijssites bekijken.
Staat en valt uiteraard met het onderhoud dat er aan een site gebeurt.
Met dat verschil dat je andermans aangekocht boek niet meer kàn updaten - tenzij je digitaal gaat.
Stijl Apple iBooks .
Een boek zal derhalve al voorbijgestreefd zijn nog vóór het de drukkerij verlaten heeft.
Maar het boek is al gedrukt en er is sindsdien nog niets veranderd aan de wetgeving.
En heel misschien zal je dat mogelijk zelfs - voor even toch - aan mij te danken hebben
Fingers crossed ...
Met de "tap" is het gelukt, benieuwd wat dat Ritsen-gedoe gaat geven.
Beide uitgeverijen geven een boek van mij uit.
Kijk Eugeen, het is jouw keuze uiteraard om die uit te geven.
Dat je uitgevers daar niet gelukkig mee zijn is vanuit hun standpunt ook te begrijpen.
Maar uiteindelijk blijft het een 180° bocht ...
Er zijn nu eenmaal jongeren die graag uit een boek leren.
Tijd om mee te gaan met de tijd ...
Schrijven kunnen ze vaak nog amper, maar ze willen het allemaal nog wel in een boek lezen ... bizar toch.
Variabele inhoud - zeker kranten, magazines, ... - hoort anno 2013 eigenlijk niet meer in boeken of op papier thuis.
Pure verspilling van materiaal.
Elke maand / 14 dagen geïllustreerd op een stoep in uw buurt ... in elke buurt.
Misschien is het een slechte karaktertrek van mij, maar ik tracht, in de mate van het mogelijke, met iedereen goed overeen te komen.
De mijne is dat ik zeg wat ik denk
Wordt niet altijd en/of overal in dank afgenomen, maar 't is wat het is.