Auteur Topic: vrachtroutenetwerk  (gelezen 1804 keer)

Offline jo

• Meer dan expert
vrachtroutenetwerk
« Gepost op: dinsdag 12 november 2013 - 16:53:34 »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20131111_00833745&_section=47235766&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=regio-dg
Benieuwd wat dat weer gaat worden.
Misschien tijd dat de vervoerssector dan eens op tafel gaat kloppen en eisen dat de N wegen die nu verboden zijn voor vrachtverkeer terug open gaan en dat op het vrachtroutenetwerk de nadruk gaat liggen zodat er veilig en ongehinderd rijden mogelijk is.
Tijd dat men hier eens het land gaat platleggen beetje zoals ze in Franrijk durven, ik stel voor ergens half december ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: vrachtroutenetwerk
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 12 november 2013 - 16:57:55 »
Het is toch duidelijk?  Ook dit kan gemakkelijk vanop de luie zetel gecontroleerd worden, net als snelheidsinbreuken.  Controles waar méér moeite voor vereist is, zullen ze niet zo gauw doen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 12 november 2013 - 17:00:02 »

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 12 november 2013 - 18:07:13 »
Maar zelf intussen de regelgeving naleven, HO MAAR !

Dit wordt gegarandeerd weer 1 totale puinhoop.

* Onterechte "vaststellingen van inbreuken" van verkeer dat stomweg elders heen moet.

* "Inbreuken" bij calamiteiten op de wegen van het "vrachtroutenetwerk"
(Of gaan ze de chauffeurs toelaten om langs de weg te camperen met hun vrachtwagen, eens hun rijtijd op is ?)

* Manklopende signalisatie - zien we nu al : op de Antwerpse Ring staan bvb C24 op wat het aanbevolen traject is voor gevaarlijke goederen ! Tegen dat je aan de Liefkenshoektunnel bent, heb je er daarvan dus al een half dozijn gepasseerd.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 12 november 2013 - 18:08:46 »
Oh, ik dacht dat we al genoeg bedrijven/werkgelegenheid kwijt waren, blijkbaar zat ik mis.

Duidelijk niet ....
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder