Auteur Topic: derde leeftijd en alcohol  (gelezen 1607 keer)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
derde leeftijd en alcohol
« Gepost op: donderdag 05 december 2013 - 22:35:22 »
Ik hoop dat ze vandaag eens serieus alcoholcontrole houden in het Mechelse. Er is één of andere 'ouwe' die bij mij thuis mijne geuze boon heeft leeggezopen vandaag, wat rommel heeft achtergelaten en de wortelen heeft opgevreten! Naar het schijnt was er een medeplichtige bij, die heeft misschien die zelf gebakken koeken naar binnen gespeeld!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: derde leeftijd en alcohol
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 06 december 2013 - 07:58:20 »
Bezoek is zoals vis: je moet het wegdoen vóór het begint te stinken.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline sniper

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 06 december 2013 - 21:26:08 »
verplaatst hij zich te paard?
zijn rijbewijs afpakken is geen optie
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline e49Memling

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: zondag 08 december 2013 - 16:51:04 »
Ik hoop dat ze vandaag eens serieus alcoholcontrole houden in het Mechelse. Er is één of andere 'ouwe' die bij mij thuis mijne geuze boon heeft leeggezopen vandaag, wat rommel heeft achtergelaten en de wortelen heeft opgevreten! Naar het schijnt was er een medeplichtige bij, die heeft misschien die zelf gebakken koeken naar binnen gespeeld!

Geuze Boon, da's van de beste. Lindemans, Timmermans, Girardin... mogen er ook zijn.

Offline e49Memling

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: zondag 08 december 2013 - 16:51:44 »
verplaatst hij zich te paard? 

Geuze, geen Palm!  ;D

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: zondag 08 december 2013 - 20:34:22 »

Geuze Boon, da's van de beste. Lindemans, Timmermans, Girardin... mogen er ook zijn.

Geuze Boon Marriage Parfaite, de beste van de beste! ;D

Lindemans vind ik minder, vooral dan de kriek. De smaakt zo zoet als een uitgeperste kriekenvlaai. Girardin is prima, zeker die met gist in de fles. Natuurlijk mag je Cantillon niet vergeten, biologische geuze die echt zuur en bitter is!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519