Auteur Topic: Naar algemene 70/90 kmh in Vlaanderen? .. dan officieel traagland van de EU.  (gelezen 4627 keer)

Offline Rafael

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Naar algemene 70/90 kmh in Vlaanderen? .. dan officieel traagland van de EU.
« Reactie #15 Gepost op: dinsdag 10 december 2013 - 11:36:40 »

Offline Michel

• Meer dan expert
Re: Naar algemene 70/90 kmh in Vlaanderen? .. dan officieel traagland van de EU.
« Reactie #16 Gepost op: dinsdag 10 december 2013 - 12:11:36 »
Staat zo niet in de online krant ;) Ik ken de verhouding papieren krant / online versie niet, maar aan alle reacties te zien lezen er toch velen de online versies.
Idd.

In de papieren krant staat ook dat alle analoge flitspalen vervangen worden door digitale.
In de papieren krant staat ook dat er zodus een uitgebreide risicoprofielscore wordt ingevoerd voor alle voertuigen (incl. gegevens bestuurders en Firma´s) in geval van een PV.
Dus een uitgebreide databank ook met alle snelheidsboetes (ook O.I en M.S), daardoor kunnen de politieparketten de recidivisten veel gemakkelijker aanpakken.

Citaat
Verder ben ik van mening dat een afwijking naar boven een natte droom is in België, maar dat is dan weer persoonlijk. Ik hoop natuurlijk het tegendeel te zien.
Het zal wel een natte droom blijven... maar bij bepaalde autowegen ben ik toch zeker dat die daar niet onder vallen.
Je kent de Noord-Zuid ook hé die is op de meeste stukken Be-autosnelwegstandaard... als ze de middenberm volledig 100% beveiligen hebben ze er een snelweg bij, uiteraard niveau BE.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 10 december 2013 - 12:15:32 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #17 Gepost op: woensdag 11 december 2013 - 09:36:40 »
Op andere wegen buiten BBK moet de snelheid 70 kmph worden
Dus op de N8 in de westhoek, een 2x2 zonder middenberm waar weinig verkeer is (in een weekend alvast, anders kom ik daar niet) mag je nog slechts 70 rijden  :o ??? :'( >:(

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #18 Gepost op: zondag 05 januari 2014 - 17:53:40 »
Het verder doordrijven van een eenzijdig oogkleppenbeleid ... trager, trager, trager.

Wat ik aan lagere snelheidsbeperkingen overhoudt, is dat bestuurders almaar minder voorrang verlenen, en almaar later toch nog doorrijden.
Het kan nog nét ...
Uiteraard vertaalt zich dat dan ook geregeld in ongevallen.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder