Eugeen,
Feestdagen of niet: ik heb wellicht nog veel minder zin dan jij om hier nog verder op in te gaan, des te meer omdat de inhoud van jouw bovenstaand bericht er zich toe beperkt om maar wat om je heen te schoppen, maar de waarheid heeft haar rechten.
Ik heb volstrekt niets uit zijn verband getrokken, en heb zoiets al zeker niet gedaan om hier mijn vorig bericht te plaatsen. Dat is er louter gekomen op jouw herhaald aandringen om de desbetreffende passage van Inazuma hier te behandelen. Waarbij het overduidelijk is dat het jou niet schikt dat mijn evaluatie positief uitvalt voor Inazuma. Die evaluatie is evenwel niet het gevolg van vooringenomenheid, zoals ze schering en inslag is op een ander wegverkeersforum, doch louter van een objectieve en zakelijke benadering, waarbij ik opensta voor elke fatsoenlijke ter zake doende gedachtenwisseling daaromtrent.
Lang niet alles wat hier beledigend over mij geschreven geweest is, heb ik naar de Schrootpers verwezen. In de Schrootpers zijn daarentegen wel berichten terechtgekomen zoals dat waarmee je dreigde met misdrijven tegen Christophoros op grote schaal vanuit Azië. Overigens ben ik hier al meer dan eens opgekomen voor andere forumleden wanneer deze hier onheus behandeld werden, waarbij een dergelijke tussenkomst niet altijd op het forum zelf plaatsvindt.
Je vrijheid om hier de elementen aan te halen uit ons emailverkeer die nodig zijn voor je verdediging, houdt niet in dat het aangewezen zou zijn om ons e-mailverkeer hier te grabbel te gooien, al was het alleen al maar omdat het wel eens zou kunnen leiden tot een vlam die lelijk terugslaat.