Auteur Topic: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad  (gelezen 2076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Gepost op: maandag 27 januari 2014 - 14:35:04 »
Citaat van: GVA
Prins Laurent parkeert wagen op voetpad

[...] De prins leek weer in oude gewoonten te hervallen want hij parkeerde zijn wagen foutief op het voetpad. [...]
[...] Laurent vorderde ook een veiligheidsagent van de tentoonstelling op om zijn wagen te bewaken en ervoor te zorgen dat de politie hem niet op de bon zou zwieren. [...]

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1526959/prins-laurent-parkeert-wagen-op-voetpad.aspx

"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #1 Gepost op: maandag 27 januari 2014 - 15:56:26 »
Zouden ze hier nu ook een onderzoek starten gebaseerd op een filmpje ?
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #2 Gepost op: maandag 27 januari 2014 - 17:59:48 »
Ik vind het in ieder geval straf: een veiligheidsagent die er kan voor zorgen dat de politie de Laurent niet op de bon zwiert!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #3 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 10:45:58 »
Ik vind het in ieder geval straf: een veiligheidsagent die er kan voor zorgen dat de politie de Laurent niet op de bon zwiert!

Mag toch, voor zijn grote waarde voor dit land mag er toch iets gedaan worden, of niet?

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #4 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 12:34:13 »
Mag toch, voor zijn grote waarde voor dit land mag er toch iets gedaan worden, of niet?

Ach ja, zoiets als Laurent kan in de beste families voorvallen, dus zeker in de koninklijke familie hé...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #5 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 14:40:59 »
Claire is niet meer aan zijn zijde te zien.  Huwelijksproblemen ten huize Laurent?  Gezondheidsproblemen bij Claire?  Welneen:  aangezien hij het met wat minder dotatie moet stellen, doet 'm kennelijk nu ook al een Thijske..  En dus verschijnt echtgenote Claire wat minder in het openbaar.  En voor de rest blijft 'm zijn oude zelf: verkeersregels zijn er duidelijk niet voor hem, als zoon (nu broer) van ....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 06 februari 2014 - 04:09:44 »
Ik vind nog altijd dat hij moest koning geworden zijn = België ten top.  ;D

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #7 Gepost op: dinsdag 18 februari 2014 - 21:38:03 »
En Laurent, hij blijft gewoon zichzelf.  Heeft zich kwaad gemaakt, omdat z'n wagen er niet rap was (die stond namelijk geblokkeerd achter die van z'n broer: koning Filip)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140218_046&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #8 Gepost op: dinsdag 18 februari 2014 - 21:45:09 »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 05:56:58 »
Maar het is wel een echte Belg : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140218_016

Hoe lang gaan we dergelijke marginalen nog blijven onderhouden?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #10 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 12:05:20 »
Maar het is wel een echte Belg : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140218_016

Hoe lang gaan we dergelijke marginalen nog blijven onderhouden?
Zoals ze nu zelf bezig zijn? Zo hebben we geen belang of nv-a nodig, ze zorgen zelf voor het einde .
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #11 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 13:39:21 »
Maar het is wel een echte Belg : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140218_016

Hoe lang gaan we dergelijke marginalen nog blijven onderhouden?
Zoals ze nu zelf bezig zijn? Zo hebben we geen belang of nv-a nodig, ze zorgen zelf voor het einde .

Ja, tot er weer eens ene zijn laatste adem uitblaast. Dan staat het halve land weer te bleiten langs de straten waar de lijkwagen voorbijkomt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Prins Laurent parkeert wagen op voetpad
« Reactie #12 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 18:52:03 »
Maar het is wel een echte Belg : http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140218_016

Bij elke andere gelijke "Belg" is dat politierechtbank + verval recht sturen ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder