Auteur Topic: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !  (gelezen 3534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 15:06:49 »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140202_00959618

Citaat
Voetgangerslicht aan overkant moet weg


Mens, mens, mens ...

Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #1 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 15:20:12 »
Kuche, kuche, kuche, kuch.

Mij lijkt het voor (beginnende) chauffeurs nu net soms een dankbaar hulpmiddel om hen er op te wijzen dat het ook voor hen weldra rood gaat worden, als ze al zien dat de voetgangers rood gekregen hebben.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #2 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 18:24:57 »
Kuche, kuche, kuche, kuch.

Mij lijkt het voor (beginnende) chauffeurs nu net soms een dankbaar hulpmiddel om hen er op te wijzen dat het ook voor hen weldra rood gaat worden, als ze al zien dat de voetgangers rood gekregen hebben.
Niet alleen voor de beginnende bestuurders.

Maar vlot verkeer was noch is ooit een prioriteit geweest van deze vlaamse regering ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #3 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 18:40:09 »
Ja mijnheerke dat gaat hier geld kosten want u loopt door het rood.
Dat kan ik niet zeggen want toen ik begon met oversteken was het groen, ik kan dat verkeerslicht echter niet meer zien.

Maar ze ging toch ledlichten zetten? Dat ze gelijk in China doet.
http://youtu.be/iTFAYqyczMw
http://youtu.be/toW9y4Jj1nE
Of de lichten voor de voertuigen enkel boven de rijstroken
http://youtu.be/KJ0HWaSjsOM
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #4 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 19:22:51 »
Dat mens kan toch niet nuchter geweest zijn toen die idee bij haar opgekomen is...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #5 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 19:35:14 »
Dat mens kan toch niet nuchter geweest zijn toen die idee bij haar opgekomen is...
Het is zo in strijd met hun eigen beleid maar vervroegd pensioen zou wel op z'n plaats zijn. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #6 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 20:45:29 »
Dat mens kan toch niet nuchter geweest zijn toen die idee bij haar opgekomen is...
Tsja ...

vandaag getwitterd :
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #7 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 20:46:35 »
Dat mens kan toch niet nuchter geweest zijn toen die idee bij haar opgekomen is...
Het is zo in strijd met hun eigen beleid maar vervroegd pensioen zou wel op z'n plaats zijn. ;D

Dat zou dan wel heel vroeg zijn. Dat grietje is nog maar 46. Die is dus nog volop in de circulatie... :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #8 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 21:58:25 »
Dat mens kan toch niet nuchter geweest zijn toen die idee bij haar opgekomen is...
Het is zo in strijd met hun eigen beleid maar vervroegd pensioen zou wel op z'n plaats zijn. ;D

Dat zou dan wel heel vroeg zijn. Dat grietje is nog maar 46. Die is dus nog volop in de circulatie... :D
Ik ben nog een tijd monitor geweest bij een groep, ook nog " in de circulatie " , de beschutte werkplaatsen.
Nee serieus die mensen praten zo'n gezever niet, daar heb ik nog respect voor.

Ergste van al is dat die Crevits nog gestudeerd heeft ook.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 05 februari 2014 - 15:36:47 »
Ergste van al is dat die Crevits nog gestudeerd heeft ook.

Licentiaat rechten. Met grote onderscheiding. Maakt haar onbetwist de perfecte verkeersdeskundige. Ik zou zeggen: schoenmaker blijf bij je leest

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #10 Gepost op: woensdag 05 februari 2014 - 18:13:23 »
Ergste van al is dat die Crevits nog gestudeerd heeft ook.

Licentiaat rechten. Met grote onderscheiding. Maakt haar onbetwist de perfecte verkeersdeskundige. Ik zou zeggen: schoenmaker blijf bij je leest

Ach, in de politiek speelt dat immers allemaal geen rol. Je hoeft zelfs geen getuigschrift van de basisschool te hebben om minister te kunnen worden.

Die gasten kunnen alles. Kijk bijvoorbeeld naar Herman De Croo: de skolen (nationale opvoeding), pensioenen, PTT, verkeerswezen, buitenlandse handel... je kunt het zo uiteenlopend niet bedenken.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #11 Gepost op: woensdag 05 februari 2014 - 20:11:24 »
Die gasten kunnen alles. Kijk bijvoorbeeld naar Herman De Croo: de skolen (nationale opvoeding), pensioenen, PTT, verkeerswezen, buitenlandse handel... je kunt het zo uiteenlopend niet bedenken.

Met overal een lange sleep van problemen achterlatend, overal waar hij geweest is...
Deze koningshuisopvrijer is het levend bewijs dat heel je leven in de politiek kunt blijven zonder ook maar iets constructief uitgestoken te hebben, integendeel, het woord destructief is meer op zijn plaats.

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #12 Gepost op: woensdag 05 februari 2014 - 20:13:38 »
Ach, in de politiek speelt dat immers allemaal geen rol. Je hoeft zelfs geen getuigschrift van de basisschool te hebben om minister te kunnen worden.
Ik ken mensen die tot hun 14 naar school gegaan zijn, en waar meer verstandige taal uitkomt dan uit gelijk welke politieker die nu 'aan de macht' is.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #13 Gepost op: donderdag 06 februari 2014 - 03:37:34 »
Ik ken mensen die tot hun 14 naar school gegaan zijn, en waar meer verstandige taal uitkomt dan uit gelijk welke politieker die nu 'aan de macht' is.

Daarom hebben ze het dan ook niet ver gebracht in de politiek.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Crevits ontdekt groot verkeersprobleem !
« Reactie #14 Gepost op: donderdag 06 februari 2014 - 10:09:37 »
Als je een beetje over de zaak nadenkt: dit wil zeggen dat, eens je als voetganger op straat bent, je niet meer kan zien of het voetgangerslicht nog groen is, of al rood. Als automobilist, bijvoorbeeld bij afslaan, zie je ook niets meer. Ik kan mij echt niet indenken dat je daarmee de verkeersveiligheid verhoogt, integendeel. Hoe door en door stom kan je zijn om dit te willen veranderen...