Auteur Topic: Vrachtwagens weg uit centra Noorderkempen  (gelezen 3939 keer)

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Vrachtwagens weg uit centra Noorderkempen
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 15:56:19 »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 16:03:51 »
Ha, OK ... dan toch nog ....

Op z'n Belgisch, dus ....

Citaat
Al in 1963 legde de gemeenteraad van Zoersel het tracé voor de ringweg vast. In 1977 werd daarvoor een reservatiestrook ingekleurd op het gewestplan. In 2004 werden de nodige procedures voor de aanleg opgestart. Het Agentschap wegen en Verkeer streeft ernaar om de werken in 2015 op te starten, zodat de ringweg in 2016 open kan gaan voor het verkeer.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
« Reactie #17 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 16:33:38 »
Geen fietsen, geen voetgangers, kruispunten met een beperkte impact (tunneltjes e.d. voorzien), waarom dan maar 70 km/u en geen 90 km/u. In NL zou het zelfs 100 km/u zijn!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519