Auteur Topic: kwakkels in Mechelen  (gelezen 780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
kwakkels in Mechelen
« Gepost op: dinsdag 08 juli 2014 - 13:13:59 »
Nav http://forum.christophoros.be/index.php/topic,4334.msg49194.html#msg49194 ,

Zo ver wil ik (nu) niet gaan. Ik heb hier een dossiertje klaarliggen met kwakkels in Mechelen. Ik zal ze dat gif druppelsgewijs toedienen!

Oh, zo kan ik je er nog wel eentje aan de hand doen, JC.

Hierzie.

http://goo.gl/maps/uwHHC

Door de smalle rijbaan, heeft de eigenaar van die garage eigenlijk een deel ruimte nodig van de tegenoverliggende parkeerstrook om er iets of wat vlot in/uit te kunnen. (garage is ook niet al te denderend breed).  Maar meestal stond er wel ene geparkeerd.  Soit, een béétje chauffeur zou dat in 2, hooguit drie bewegingen makkelijk moeten klaren, ma bon.  En oom agent zal 't stillekes aan beu geworden zijn dat die mens hen daarvoor telkenmale belde.  Dus bracht de stad Mechelen er aanvankelijk de gele onderbroken streep aan.  Lomp natuurlijk, want die verbiedt het parkeren ... op de rijbaan.  Omdat men er uiteraard blééf parkeren, hebben de slimerikken van de stad Mechelen een nog lompere stoot uitgehaald.  Ze hebben er namelijk niet beter op gevonden dan die twee houten paaltjes daar te zetten.  Voilà, nu zullen ze daar niet meer parkeren, zie.  Probleem opgelost op z'n Mechels.   Ipv geregeld een geparkeerd voertuig .... staan daar nu die twee paaltjes altijd in die mens z'n weg.  Maar nu zal 'm tenminste toch nimeer bellen om er ene te laten takelen.     :D
« Laatst bewerkt op: dinsdag 08 juli 2014 - 17:28:08 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: kwakkels in Mechelen
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 08 juli 2014 - 23:04:47 »
In Lier hebben ze lang verdrijvingsvlakken aangebracht op dergelijke plaatsen ...

Een beginnend bestuurder die de verkeerde flik tegenkomt mag dan zijn rijbewijs opnieuw gaan halen ... de rest heeft best mogelijk een 3de graads overtreding aan zijn been om de eigen garage in te rijden !
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder