Auteur Topic: Same player strikes again !  (gelezen 2213 keer)

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
Same player strikes again !
« Gepost op: vrijdag 08 augustus 2014 - 11:22:48 »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Michel

• Meer dan expert
Re: Same player strikes again !
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 08 augustus 2014 - 16:05:27 »
Het zou ook de auto op naam van zijn vriendin zijn.

Heb ik in de live-krant gelezen (halve pagina) : ook 11 keer veroordeeld voor aggressief rijgedrag.

en zonder auto:
eens tot 26 maand cel veroordeeld wegens slagen en verwondingen aan een fotograaf die in opdracht van een notaris zijn huis fotografeerde...

« Laatst bewerkt op: vrijdag 08 augustus 2014 - 16:07:16 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 08 augustus 2014 - 17:03:04 »
En het etiket kleeft er ook weer in grote vette letters op: het was een BMW.

Had hij hetzelfde gedaan met een Ford of een Opel, had het merk er waarschijnlijk niet bijgestaan.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Daffodil31LE

• Expert
  • Pienter Pookje
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 09 augustus 2014 - 02:40:27 »
Opvallend is ook dat hij een dure versie van BMW rijdt: Zijn richtingaanwijzers werken namelijk...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 09 augustus 2014 - 12:03:11 »
Opvallend is ook dat hij een dure versie van BMW rijdt: Zijn richtingaanwijzers werken namelijk...

Vele BMW-rijders die vroeger de richtingsaanwijzers niet gebruikten als ze van rijstrook veranderden, doen dat nu wel. Ze vinden het namelijk vervelend dat anders de side lane assistant het stuurwiel doet trillen als je over een witte streep rijdt.  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Daffodil31LE

• Expert
  • Pienter Pookje
« Reactie #5 Gepost op: zondag 10 augustus 2014 - 23:20:45 »

Vele BMW-rijders die vroeger de richtingsaanwijzers niet gebruikten als ze van rijstrook veranderden, doen dat nu wel. Ze vinden het namelijk vervelend dat anders de side lane assistant het stuurwiel doet trillen als je over een witte streep rijdt.  ;D

Viel dat dan nog op? Met de staat van de gemiddelde slijtlaag op wegen in België in het achterhoofd zou een trillend stuurwiel misschien wel in tegenfase kunnen werken...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 15 augustus 2014 - 22:19:03 »
Het lijkt erop, dat er zowat elke week wel een filmpje gaat opduiken over zo'n piraten:

http://www.gva.be/cnt/dmf20140815_01218088/video-opnieuw-belgische-wegpiraat-gefilmd
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #7 Gepost op: zondag 23 november 2014 - 10:24:12 »
Helemaal hallucinant, is >>> dit filmpje  .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #8 Gepost op: zondag 23 november 2014 - 11:58:24 »
drugs... criminelen... enz...
... home jacking ...  inbraken ...  met gestolen auto´s ... beetje verder steken ze er de fik in ...

als iedereen met zo´n dashcam rijdt wordt YT ooit overspoeld met zulke filmpjes...
« Laatst bewerkt op: zondag 23 november 2014 - 12:00:58 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #9 Gepost op: vrijdag 08 januari 2016 - 19:51:41 »
Hier, nog eentje (om 't af te leren)

Iedereen heeft blijkbaar wel de mond vol over de hufter die alles en iedereen via de pechstrook inhaalt.  Maar voor zover ik kan zien .... kent de bestuurder met dashcam ook niet veel van veilige volgafstanden.  Te zien in het begin van het filmpje.  Op 0:08 .... zou ik mijn hand niet meer tussen zijn auto, en de auto voor hem willen steken.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2579130/2016/01/08/VW-Golf-rijder-steekt-langs-pechstrook-rechts-voorbij-in-bocht.dhtml?utm_source=hootsuite&utm_medium=Social&utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws
« Laatst bewerkt op: vrijdag 08 januari 2016 - 19:54:16 door bert.covens »