Auteur Topic: zo kan het ook.  (gelezen 1435 keer)

Offline jo

• Meer dan expert
zo kan het ook.
« Gepost op: zaterdag 04 oktober 2014 - 00:09:44 »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: zo kan het ook.
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 04 oktober 2014 - 11:04:25 »
Ja, zo kan het inderdaad ook. Als ik rond 00:00:14 zie hoe die vent zijn hond in de auto vervoert, mogen ze die gast voor mijn part in den bak steken.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 04 oktober 2014 - 13:43:19 »
Inderdaad spijtig van de makers, denk wel dat daar voor de gemakkelijkste oplossing is gekozen.
Maar in feite mis jij heel het plaatje door dat ene voorval.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 04 oktober 2014 - 16:30:06 »
Inderdaad spijtig van de makers, denk wel dat daar voor de gemakkelijkste oplossing is gekozen.
Maar in feite mis jij heel het plaatje door dat ene voorval.

Neen, ik snap ook wel wat de boodschap is: drink niet teveel alcohol als je nog moet rijden, zodat je diegene die jou thuis verwacht, niet teleurstelt.

Maar als maker van de video dan tevens tonen dat je eigenlijk niets om dat dier geeft door het op die manier te vervoeren, is gewoon misdadig.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."