Auteur Topic: politie betrapt 11-jarige achter het stuur met pa en ma erbij  (gelezen 754 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
politie betrapt 11-jarige achter het stuur met pa en ma erbij
« Gepost op: dinsdag 07 oktober 2014 - 12:48:22 »
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2077384/2014/10/06/11-jarige-automobilist-uit-verkeer-geplukt.dhtml


Uit het artikel :

Citaat
De zoon van elf had blijkbaar zo zitten zagen bij zijn pa, dat die uiteindelijk toegaf en de jongen liet rijden.


 :o
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: politie betrapt 11-jarige achter het stuur met pa en ma erbij
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 07 oktober 2014 - 13:29:33 »
Mijn zoon en dochter kunnen ook al van hun 11 jaar met de auto rijden, nu ja kunnen is een groot woord natuurlijk maar ze weten hem wel te starten, ontkoppelen, schakelen en vertrekken.
Op privé terrein weliswaar (mijnen hof).
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: politie betrapt 11-jarige achter het stuur met pa en ma erbij
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 07 oktober 2014 - 17:27:12 »
Ik veronderstel wel, dat je verstandig genoeg bent om hem niet te laten rijden op de openbare weg.   ;)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: politie betrapt 11-jarige achter het stuur met pa en ma erbij
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 07 oktober 2014 - 19:41:18 »
Onder geen beding, wat bezielt zo'n ouders?
Zoals ik hier al eens lees moet je spijtig genoeg geen bewijs leveren dat je wel geschikt bent om kinderen op de wereld te zetten.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien