Auteur Topic: Overstekende oudjes krijgen eigen verkeersbord  (gelezen 1599 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Overstekende oudjes krijgen eigen verkeersbord
« Gepost op: vrijdag 12 december 2014 - 13:26:21 »
Citaat van: GVA
Overstekende oudjes krijgen eigen verkeersbord

[... ] Het idee komt van de stad Beersel. [...] Het is geen officieel bord [...]

http://www.gva.be/cnt/dmf20141212_01425467/overstekende-oudjes-krijgen-eigen-verkeersbord

Daar gaan we: als de burgemeester van elk boeren gat nu al eigen verkeersborden gaat neerpoten...  >:D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Verkeersbord met overstekende senioren is illegaal
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 13 december 2014 - 16:20:01 »
Citaat van: GVA
Verkeersbord met overstekende senioren is illegaal

Touring is er niet over te spreken dat Beersel autonoom een verkeersbord plaatst dat niet in het verkeersreglement is opgenomen. [...] ‘Het kan niet dat lokale besturen zelf het slechte voorbeeld geven en foert zeggen tegen de wetgeving’, stelt de mobiliteitsorganisatie vrijdagavond.

Dat is toch niet zo uitzonderlijk in België... of is geknoei met legale borden dan misschien niet zo erg?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: Verkeersbord met overstekende senioren is illegaal
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 13 december 2014 - 23:23:40 »
Dat is toch niet zo uitzonderlijk in België... of is geknoei met legale borden dan misschien niet zo erg?

Jawel, maar dat is het hem nu juist.  Er wordt al genoeg geklooid met bestaande verkeersborden, dat we nu niet ook nog 's een nest niet voorziene verkeersborden erbij moeten krijgen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone