Auteur Topic: tientallen huizen besmeurd door olielek van vuilkar  (gelezen 815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
tientallen huizen besmeurd door olielek van vuilkar
« Gepost op: zondag 01 maart 2015 - 13:33:58 »
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-deurne/gevels-besmeurd-met-olie-na-lek-aan-vuilniskar-a2234861/

En zeg niet, dat ze zich er niet van bewust waren, immers:

Citaat
De 70-jarige Maria De Fry had rond 8.30 uur nog net haar vuilniszak buitengezet toen zij de vuilniskar zag stoppen. "De karlader stapte vooraan naast de chauffeur in de kabinet en de vrachtwagen reed weg. Dan vond ik eigenaardig. Wie moest de zakken er dan ingooien?"

Het wegdek was spiegelglad geworden, dit kon gemakkelijk tot ongevallen geleid hebben.  En bovendien: tientallen huizen die nu besmeurd zijn met hydrolik-olie.  Dan blijf je natuurlijk best niet terplaatse, maar je maakt zo snel mogelijk uit de voeten.  (sarcasme-modus uit). 

Jongens, toch.
« Laatst bewerkt op: zondag 01 maart 2015 - 13:37:22 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: tientallen huizen besmeurd door olielek van vuilkar
« Reactie #1 Gepost op: zondag 01 maart 2015 - 17:22:46 »
De bewoners moesten urenlang kuisen?
Daar zou ik zelfs nog niet aan beginnen, hallo verzekering.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien