Auteur Topic: Alternatieve vervoermodi 1: ligfiets  (gelezen 6362 keer)

Offline Rafael

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Alternatieve vervoermodi 1: ligfiets
« Reactie #15 Gepost op: dinsdag 08 mei 2007 - 23:52:01 »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 09 mei 2007 - 09:49:14 »
Citaat van: BBB
Daar had ik geen google voor nodig hoor, Firefox zoekt dat automatisch als je de naam intypt in de adresbalk.

En waar denk je dat Firefox gaat zoeken? Juist, bij Google. Daar heb ik geen Firefox met Google toolbar voor nodig hoor.  :D

Die "dealers" welke op de website van Roces staan, zijn waarschijnlijk de invoerders, want het is er altijd maar één per land. Zij kunnen je zeggen in welke winkels je Roces skates kunt kopen.

Je hebt een hekel aan bellen? Dat wordt een probleem als je arts wil worden!  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #17 Gepost op: zondag 01 juli 2007 - 01:14:23 »
Voor de pientere lezer, er staat als subject "Alternatieve vervoermodi 1", er komt dus nog een vervolg. Ik hou er nog even de suspens in, maar het gaat weer om een milieuvriendelijk alternatief waarmee gemiddelde snelheden boven de 40 km/u mogelijk zijn.
Wordt het niet tijd voor alternatief nummer 2? ;D
Is het soms de bukfiets? Ik heb gezocht met google maar er staan nergens plaatjes van een bukfiets met uitleg hierover en ik ken het Engelse woord hiervoor niet.
« Laatst bewerkt op: zondag 01 juli 2007 - 01:20:19 door BBB »