Auteur Topic: Pijnlijk: Brusselse politie spuit pepperspray… in eigen gezicht  (gelezen 1880 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Pijnlijk: Brusselse politie spuit pepperspray… in eigen gezicht
« Gepost op: donderdag 23 juli 2015 - 17:52:27 »
Citaat van: GVA
Pijnlijk: Brusselse politie spuit pepperspray… in eigen gezicht

http://www.gva.be/cnt/dmf20150723_01787594/pijnlijk-brusselse-politie-spuit-pepperspray-in-eigen-gezicht

Niet eens door een windstoot uit de verkeerde richting... hoe lomp kan je zijn!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: Pijnlijk: Brusselse politie spuit pepperspray… in eigen gezicht
« Reactie #1 Gepost op: maandag 27 juli 2015 - 16:28:24 »
Tsja ....

Van een driejarig kind, kan je nog begrijpen dat 't de sproeier van de tuinslang ondersteboven vasthoudt en daardoor pardoes 't water in 't eigen gezicht spuit ipv de bloemetjes te sproeien.  Naja, speciaal voor déze flik, is er dus een handleiding vereist: "De straal richten naar de ogen van de opponent, NIET IN DE EIGEN OGEN SPUITEN !"

Ge moet ni lomp zijn om flik te worden (maar 't helpt blijkbaar wél).
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline e49Memling

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: maandag 27 juli 2015 - 21:41:38 »
Ik begrijp de poeha hierover niet. Pepperspray wordt gebruikt voor gevaarlijke mensen. Dus juist gebruikt.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 28 juli 2015 - 05:29:54 »
Ik begrijp de poeha hierover niet. Pepperspray wordt gebruikt voor gevaarlijke mensen. Dus juist gebruikt.

Daar valt iets voor te zeggen.

Anderzijds veronderstelt het dat de betrokken agent een minimum aan zelfkennis zou hebben, wat mij bijzonder onwaarschijnlijk lijkt.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 28 juli 2015 - 05:34:49 »
Van een driejarig kind, kan je nog begrijpen dat 't de sproeier van de tuinslang ondersteboven vasthoudt en daardoor pardoes 't water in 't eigen gezicht spuit ipv de bloemetjes te sproeien.

Als hij de tuinslang uit je handen weet te snokken, weet zelfs onze hond de sproeier op ons te richten, ook als we proberen weg te lopen.  ;D